Dua Lipa speculeaza trendul nostalgia si anunta ca noul album, care va fi lansat anul viitor, se va numi “Future Nostalgia”
La cei 24 de ani ai sai, Dua Lipa e departe de orice concept de nostalgie a fanilor referitor la propriile productii muzicale, dar artista care are un marketing impecabil a anuntat ca noul sau album se va numi “Future Nostalgia”, asezandu-se astfel pe varful unui val de simpatie pentru public.
Trendul “Nostalgia” a fost intretinut inca de anul trecut de industria muzicala pentru ca ajuta la dezvoltarea business-ului.
Astazi noi vedem o parte din efecte si petrecerile Nostalgia care aduna mii de oameni in Bucuresti ni se par un fenomen, insa oamenii din publicitate si responsabilii cu stabilirea trendurilor discuta de cativa ani despre nevoia de a avea acest curent pe piata.
Take That s-a reunit, Ethon John avea de facut un turneu mondial, Rod Stewart la fel, Pussycat Dolls aveau si ele de continuat un business prin reunire. Toata generatia care a fost in topuri in anii 90 pe cand se nasteau cei care sunt astazi la party-uri prin cluburi avea nevoie de un ambalaj pentru a fi din nou la moda.
S-a investit mult in promovarea acestui curent si efectele se simt.
Dua Lipa a rasucit putin conceptul: nu e vorba despre nostalgia pe care ea ar provoca-o publicului, ci despre artistii care o fac sa fie nostalgica.
Spune ca noul album a fost inspirata de muzica pe care o asculta ea in copilarie de la Gwen Stefani la Madonna, Moloko, Blondie pana la Outkast si, strategic, se aseaza pe varful valului noului trend dar anunta ca e mai tanara decat doamnele mentionate si ca, pentru concertele sale, va avea interpretari de muzica electronica.
Primul album Dua Lipa a aparut in 2017 si i-a adus doua premii Grammy, plus trei Brit Awards. Anul viitor Dua Lipa va pleca intr-un turneu mondial pentru promovarea noului album.