By Terry, brandul de lux cu produse de control al ridurilor si imbunatatire a fermitatii
Pregatiti-va pentru o schimbare mare catre machiajul natural, usurinta de aplicare si o calitate superioara a produselor. Acesta e trendul in makeup, nu doar pentru 2020 ci pana catre 2023.
Pe masura ce frumusetea premium continua sa se extinda, se acorda mai multa atentie companiilor care pot tine pasul cu consumatorii si care favorizeaza produsele „inteligente” si personalizabile.
Astfel de produse veti gasi si in gama brandului By Terry, care se numara printre companiile frantuzesti de lux dedicate femeilor care folosesc formule prietenoase pentru piele si game de culori universal care va ajuta sa va puteti in valoare tenul atunci cand va machiati. Dincolo de ingredientele inovatoare si performantele formulelor, marele atu al brandului este simplitatea: produse putine, ambulate astfel incat sa poata fi folosite cu success fara a necesita o indemanare aparte.
Motivul pentru care produsele By Terry sunt mai scumpe decat altele nu se datoreaza banilor cheltuiti in ambalaje sau publicitate agresiva, ci in investitia facuta in laboratorul ei de cercetare si dezvoltare de ultima ora din Paris.
Inovatia se afla cu adevarat in centrul tuturor produselor lansate de brand, indiferent ca aducem in discutie gama de ingrijire a pielii, ori pe cea de machiaj. Folosind doar cei mai curati pigmenti in concentratii exceptional de mari si combinand ingrediente hranitoare si protectoare, cel mai des intalnite in piele, produsele color Terry sunt multifunctionale.
De exemplu, stick-ul dedicat conturului, Ombre Blackstar, contine extract de perle negre tahitiene, care ofera o pelicula delicata de protectie pentru pleoapa, deoarece contine calciu. Sau balsamul de buze Baume de Rose care contine agenti nutritivi bogat in EFA (Acizi grasi esentiali) pentru a mentine buzele hidratate mult timp dupa aplicare. Terry considera ca frumusetea trebuie sa apeleze la simturi, astfel incat parfumul fiecarui produs va miros rafinat, senzatia fiecarei creme va fi decadenta, iar ingredientele de inalta calitate va vor imbunatati efectiv pielea – in conceptia creatoarei, Terry de Gunzberg, asta este adevaratul lux.
Un alt produs impresionant lansat recent este pudra translucida Hyaluronic- Hydra Power. O descriem ca fiind o inovatie cosmetica autentica, pentru ca aceasta pudra micro-fina, incolora, cu acid hialuronic, este urmatorul pas in rutina de infrumusetare de zi si de noapte, aplicabila dupa fondul de ten sau dupa produsele de ingrijire. Formula sa hidratanta reconfortanta imbina sfere micronizate de acid hialuronic cu efect de umplere si volumizare si microparticule de siliciu super-absorbant care patrund in cele mai mici santuri pentru a netezi ridurile, liniile fine si porii mariti. Puterea sa de „estompare”, textura „delicata la atingere” si finisajul iluminator matifiaza pielea si ofera un aspect uniform. Aplicati prin tamponare cu varful degetelor pe zonele de corectat sau aplicati pe toata fata cu ajutorul pensulei de fond de ten. Produsele By Terry pot fi achizitionate din magazinele Douglas Romania.
Terry de Gunzberg a fost numita „Steve Jobs” al cosmeticelor
Poate parea un lucru usor ciudat de spus, dar la fel ca Steve Jobs, Terry de Gunzberg a creat produse sofisticate, de lux, care au devenit ulterior esentiale in portfardurile doamnelor. Produsul de referinta despre care vorbim a fost creat pe vremea cand Terry lucra pentru Yves Saint Laurent, in postura de director de creatie, fiind inventatoarea unui produs iconic in 1992. Touche Eclat, iluminatorul care a creat o categorie in sine, consacrand un termen care pana atunci nu fusese aspciat cu lumea machiajului: „stralucire/iluminare”.
Terry de Gunzberg a studiat medicina in Franta, iar in vacanta de vara dupa primul an de facultate s-a decis sa faca in paralel o scoala de machiaj de patru saptamana. Imediat dupa acea perioada a fost trimisa sa faca un machiaj pentru o sedinta foto organizata de revista Vogue, urmand inca doua de acest gen. Acela a fost momentul in care Terry hotarase sa paraseasca facultatea de medicina si sa se ocupe permanent de make-up. Se intampla in anii 1960-1970, o perioada pe care acum o rememoram ca fiind „epoca de aur a frumusetii”. A urmat ulterior experienta cu brandul Yves Sain Laurent: „De la YSL, am invatat esenta modului de a anticipa nevoile femeilor”, a spus doamna Gunzburg. De Gunzburg si-a fondat compania, By Terry, in 1998, pe cand era inca directorul creativ al YSL Beauté.