Lansarea noului film James Bond, No time to die, a fost amanata cu 7 luni din cauza restrictiilor generate de corona virus.
Studiourile producatoare din spatele francizei James Bond, MGM si Universal, au anuntat via Twitter ca premiera noului film James Bond se muta din aprilie in noiembrie ca urmare a restrictiilor la evenimente publice impuse de autoritati pentru a nu fi raspindit virusul gripal, CoronaVirus.
Cu mii de cinematografe inchise in Italia, China, America, lansarea James Bond ar fi ratat startul si nu si-ar fi putut face targetul de incasari din bilete.
Pentru o licenta ca James Bond piata internationala de distributie este o sursa importanta de venit; ultimul film din serie “Spectre” a facut din vanzarea biletelor peste 679 milioane de dolari, aproape 100 de milioane venind de pe piata din China.
Cum restrictiile de calatorie in zone ca Japonia, Coreea de Sud sau China sunt inca in vigoare, iar asigurarile nu le permit actorilor mari care au alte proiecte in lucru sa faca deplasari cu risc, planurile de promovare pentru noul James Bond fusesera deja anulate pentru luna martie. Acum totul se muta intr-o perioada care va fi mult mai sigura, noiembrie, cand se estimeaza ca rata de raspandire a acestei gripe va fi in declin.
Cel mai probabil premiera europeana a noului James Bond, No Time to Die, va fi pe 12 noiembrie.
No Time to Die este si ultimul film din serie in care James Bond este interpretat de Daniel Graig. In rolul personajului negativ il vom vedea pe Rami Malek, iar partenera lui James Bond va fi Ana de Armas, pe care ati vazut-o in “Blade Runner 2049”.
Campania de promovare pentru noul film, care ar fi trebuit sa aiba premiera pe 10 aprilie, a inclus in prima parte a anului o concentrare speciala pe tanara Billie Eilish care interpreteaza cantecul tema pentru No Time to Die.
Alegerea lui Billie a dat un semnal pentru directia in care vor merge productiile viitoare ale francizei: mai orientate catre tineri, usor indie, cu teme spre controversa.
Piesele din coloana sonora a filmelor cu James Bond au fost intotdeauna o frumoasa sursa de venituri auxiliare si o extensie foarte inteligenta a licentei, cu artisti foarte bine alesi pentru fiecare moment al premierei fiecarui film.
Amanarea premierei James Bond va muta o parte importanta si a business-urilor conexe ale celor care aveau plasari speciale de produse in film – de la telefoane mobile, masini si pana la bautura.