Anastasia Beverly Hills adauga un nou produs in portofoliu: mascara
Prima colectie a companiei Anastasia Beverly Hills a fost dedicata sprancenelor si lansata in 2000. Scopul acesteia a fost promovarea serviciilor Anastasiei Soare dar si dorinta de a invata clientii cum sa foloseasca produsele brandului. Gama pusa spre vanzare cuprindea pomada, penseta, creion, fard, pensula special creata pentru aceasta zona, corectoare si sabloanele cu ajutorul carora clientele isi puteau realiza sprancenele acasa. 14 ani mai tarziu produsele deja existente au fost imbunatatite, iar in portofoliu au fost adaugate fardurile de ploeape individuale si paletele. In 2015 au fost puse in vanzare fardurile de obraji si rujurile lichide si clasice.
Anul acesta compania romancei Anastasia Soare a lansat inca un produs: mascara
Mascara Lash Brag se gaseste la pretul de 132 de ron in magazinele Sephora si online pe site-ul acestuia si promite sa ofere volum genelor mai ales la baza, conferind un rezultat „curat”, insa expresiv. Peria conceputa in forma de clepsidra acopera separat fiecare fir de par, iar formula pigmentului aluneca usor fara a incarca genele cu produs.
Pentru un finish definit, voluptuos, va recomandam o singura aplicare, insa daca aplicati doua straturi produsul ofera lungime si grosime suplimentara. Daca folositi 3 straturi de mascara volumul va fi extrem. Cu polimeri flexibili, acest produs are consistenta ultra-cremoasa conceputa pentru a preveni incarcarea firului de par si pentru a crea un efect de lunga durata.
Agentii de conditionare ajuta la netezirea si inmuierea genelor. In plus, produsul contine parafina, care ofera hidratare firului de par, ulei vegetal hidrogenat si ceara de albine sintetica cu rol de vitalizare a firelor de par uscate sau subtiri. Prezinta o culoare intensa neagra, puternic-pigmentata si este rezistenta la apa.
Inainte de a aplica Lash Brag pentru prima data, stergeti excesul de produs din bagheta pe marginea tubului. Pentru alungire intensa va recomandam sa utilizai un primer dedicat genelor inainte de aplicarea mascarei, iar indepartarea acesteia se poate realiza cu apa micelara.
Produsele brandului au intrat in magazinele Sephora Romania la inceputul lunii septembrie 2019
Cele mai cunoscute produse ale brand-ului Anastasia Beverly Hills sunt cele de sprancene sunt deja disponibile in magazinele Sephora din toata tara. De la pomada, la gelul de fixare si pana la creioanele de sprancene, gama variaza in ceea ce priveste paleta de nuante. Preturile sunt cuprinse intre 101 si 130 lei. Pentru perioada urmatoare
In prezent romanca, originara din Constanta, are in plan sa extinda cat mai mult catalogul de produse pe care compania il detine, dupa cum a declarat toamna trecuta la un eveniment organizat la noi in tara: „Procesul din spatele produselor create de noi este unul complicat pe care il facem deja de 20 de ani. Ca sa cream un produs lucram inainte de a-l lansa in jur de 2 ani de zile si de multe ori daca nu suntem 100% siguri ca nu este produsul pe care il vrem nu il lansam. In acest moment lucram la 50-60 de produse”.