Produsele lunii martie. Farduri pastelate si produse de ingrijire de lux
Brandurile pun accent pe rezultate, iar magazinele aduc pe magazinele rafturilor, dar si pe platformele online noi produse si branduri. Marii retaileri de produse cosmetice si de ingrijire mentin comenzile online cu livrare acasa prin intermediul site-urilor si au inceput sa implementeze transportul gratuit. Pe de alta parte, brandurile incep sa puna accent pe ingredientele utilizate care au inceput sa fie combinate cu cele de ingrijire pentru a proteja si mai mult tenul, iar ambalajele devin treptat sustenabile.
Uplifting and Firming Day Emulsion de la Shiseido ajuta pielea sa se refaca in zonele afectate de semnele varstei si sa o mentina ferma
O emulsie usoara, luxoasa, care ajuta la recastigarea potentialului pielii si la contracararea semnelor vizibile ale imbatranirii: pierderea elasticitatii, a ridurilor si a petelor intunecate. Produsul protejeaza impotriva uscaciunii si daunelor UV in timpul zilei si hidrateaza pentru un aspect mai ferm, ridicat, mai uniform si mai radiant. Cu SPF 30, la baza acestui produs se afla tehnologia patentata de Shiseido, ReNeura, care intareste semnalele senzoriale interne ale tenului, accelereaza efectele anti-aging asupra pielii, contine complex KURUNAI-TruLift – cu extracte de sofran japonez si de trandafir bulgaresc, care stimuleaza capacitatea de reinnoire a pielii si creeaza aspectul unui ten sculptat, cat si tehnologia VP8+ cu rol de diminuare a petelor intunecate.
Aceasta este disponibila in magazinele fizice Sephora si in curand va fi lanzata si pe platforma magazinului.
Douglas are in portofoliu un nou brand, One.Two.Free, cu produse pe baza de vitamina C, acid hialuronic si ingrediente fermentate
Inclusiv masline, flori si pere care maximizeaza ingrijirea pielii. Procesul de fermentare care sta la baza produselor de ingrijire a tenului consta in descopunerea ingredientelor in molecule mici care absorb mai repede si patrund mai adanc in piele. Fermentarea permite, de asemenea, producerea de acizi AHA, esentiali pentru indepartarea celulelor moarte. Un brand coreean care pune la dispozitie ingrijirea pielii in trei pasi. Primul pas al oricarei rutine de frumusete este curatarea pielii faciale, pentru a inlatura machiajul si impuritatile acumulate peste zi, iar brandul One.Two.Free ne ofera mai multe alternative din care sa alegem: un ulei de seminte presat la rece, care curata in profunzime pielea si indeparteaza machiajul. Ajuta la mentinerea barierei de protectie a pielii ridicata cu prezenta acizilor grasi si la reducerea excesului de sebum. Un demachiant bland, cu efect de spuma reechilibrant. Potrivit pentru tenul mixt, imbunatateste vizibil efectul pielii si reduce si calmeaza imperfectiunile. Caisul si ceaiul verde hranesc si curata profund, fara a pierde elasticitatea pielii. Printre propunerile One.Two.Free! nu putea lipsi un exfoliant pe baza de plante. Acesta indeparteaza celulele moarte datorita enzimei de rodie fermentata, care este de asemenea un puternic antioxidant.
Dupa curatare, brandul are in portofoliu o gama de reechilibrare a nivelului de pH care include seruri si tonice pentru a pregati pielea pentru cremele hidratanet, pentru a-si maximiza efectele. Ultima gama este cea de hidratare pentru pielea tenului, dar si cea din jurul ochilor.
Givenchy a lansat un fond de ten lejer cu efect hidratant destinat oricarui tip de piele
Conceput de directorul artistic Givenchy Beauty, Nicolas Degennes, acest fond de ten are rolul de a pastra frumusetea naturala a pielii care are rolul de a actiona ca un scut inteligent pentru a proteja pielea impotriva poluarii, razelor UV si expunerii la lumina albastra. Este destinat tuturor tipurilor de piele gratie texturei usoare pe care o are, avand o acoperire usoara spre medie.
Noul fond de ten are in continutul ingredientelor sale beneficiile unui produs de skincare si este imbogatit cu extract de shea si extract de licior, ingredientul activ al liniei Teint Couture, care ajuta la perfectionarea calitatii pielii, in timp ce acidul hialuronic ajuta la garantarea a 24 de ore de hidratare. Nuantele sunt impartite in 3 subtonuri (cald (C), neutru (N) si rece (W)), pentru a se potrivi unei varietati de tonuri ale pielii.
Huda Beauty aduce primavara in colectia de farduri de pleoape Pastel Obsessions
Trio-ul Pastel Obsessions contine 3 mini palete Rose, Mint si Lilac, fiecare continand cinci nuante mate, trei metalice cu o textura catifelata si un finisaj pe care brandul il descrie drept „jeleu”. Paletele de farduri contin un nou tip de culoare, nou, cu un design de marmura.
Fiecare fard stralucitor are o compozitie unica creata cu o varietate de perle iridescente care creeaza un efect multidimensional si care determina aparitia a doua culori diferite pe piele, in functie de lumina. Paletele in culorile primaverii va ofera posibiliatatea de a realiza atat machiaje de zi, cat si de seara si se regasesc pe platforma magazinului Sephora, care, de vineri ofera transport gratuit la produsele comandate online.