The Weeknd a lansat al patrulea album din cariera – „After Hours”
La o luna de cand a implinit 30 de ani, The Weeknd lanseaza materialul discografic „After Hours”. Sunt aproape patru ani de la anteriorul album – Starboy (2016) si dupa EP-ul din 2018 – My Dear Melancholy. Noul album include hiturile „Blinding Lights”, „Heartless” sau track-ul lansat recent „After hours”.
In playlistul de mai jos puteti asculta noul album The Weeknd:
Piesa „Blinding Lights” produsa de Max Martin s-a auzit intr-o reclama pentru noul automobil la Mercedes-Benz, iar vocea artistului a aparut si pe o coloana sonora inspirata de sezonul 8 „Game of Thrones”.
Noul albumul contine 14 melodii si este primul material al artistului care nu include nicio colaborare si este produs The Weeknd, alaturi de o serie de producatori printre care Metro Boomin, Ricky Reed, Max Martin si multi altii.
Melodiile de pe noul album precum „Heartless”, „In you eyes” sau „Alone Again” pot fi ascultate online aici. Turneul de promovare a noului album in Europa urmeaza sa se desfasoare in lunile octombrie si noiembrie.
The Weeknd a fost intotdeauna despre contraste, de la vizualurile psihedelice, metaforice si unitare, pana la performance-urile din cadrul unor emisiuni TV renumite: Jimmy Kimmel Live sau Saturday Night Live.
The Weeknd a reusit astfel sa impresioneze intreg mapamondul si sa creeze asteptare in randul fanilor. Cantaretul si producatorul muzical canadian, pe numele sau Abel Makkonen Tesfaye, a castigat trei premii Grammy, opt premii Billboard si noua premii Juno si a colaborat cu artisti renumiti: Beyonce, Lana Del Ray, Daft Punk, Travis si Kanye West.
„Beauty Behind the Madness” (2015) a devenit primul lui album care a ajuns numarul unu in Billboard 200, si include hit-urile „Earned It”, „The Hills” si „Can’t Feel My Face”. Piesa „Earned It”, nominalizata la Oscar, face parte din coloana sonora a filmului „Fifty Shades of Grey”.
In anul 2010, Tesfaye a urcat cateva melodii pe YouTube sub numele de The Weeknd, iar in 2011 a debutat cu mixtape-ul de R&B melancolic „House of Balloons”, urmand „Thursday” si „Echoes of Silence”. Primul album din cariera sa, „Trilogy” a fost lansat un an mai tarziu.
Albumul Starboy a ocupat prima pozitie in topurile din peste 80 de tari, in doar 24 de ore de la lansare, in 2016.
The Weeknd a promovat albumul printr-un film scurt de 12 minute, regizat de Grant Singer. Materialul discografic contine melodii in colaborare cu diversi artisti: „All I Know” cu Future, „Sidewalks” cu Kendrick Lamar, „Secrets”, „Party Monster” cu vocea Lanei Del Rey pe fundal si „I Feel It Coming” cu Daft Punk.
Un an mai tarziu, The Weeknd a aparut pe al saselea album de studio al rapper-ului american Future interpretand cu acesta piesa „Comin Out Strong”, dar a colaborat si cu artistul Nav pentru piesa de debut al acestuia – „Some Way”.