Bottega Veneta a lansat platforma Bottega Residency, un teatru de distractie
Bottega Veneta a lansat in aceste zile „un teatru de distractie” sub platforma Bottega Residency.
In fiecare saptamana, Bottega Veneta va prezenta o muza, un artist sau un colaborator al brandului pentru a sarbatori creativitatea si sursele de inspiratie care le-a influentat viata, precum scriitori, muzicieni sau regizori de film. Actiunea creativa se va desfasura zilnic, dupa un program care va fi urmarit in timp real de la intalnirea cu artistul, descoperirea lucrarilor de arta preferate, un ghid global cu experiente online, prezentarea retetelor unor bucatari renumiti pana la cultura care defineste cinematografia. Pe langa toate acestea, in weekend, Bottega Residency va prezenta un spectacol de muzica live sau un film clasic. Printre cei invitati se numara Steven Spielberg, David Hockney si Tyrone Lebon.
Daniel Lee, directorul creativ al brandului, si-a propus prin aceasta initiativa creativa sa celebreze valorile si sa ofere bucurie si speranta, cat si inspiratia atat de necesara in aceasta perioada de izolare.
Bottega Residency este accesibila pe Instagram, Youtube, Spotify, Apple Music, SoundCloun, WeChat, precum si pe site-ul propriu.
Fondata de Vittorio si Laura Moltedo, Bottega Veneta este un brand icon are a stabilit un nou standard de lux de la infiintarea sa in Vicenza, din regiunea Veneto din Italia, in 1966.
Cu o estetica feminina si produse realizate printr-o tehnica de tesut a pielii unica, numita intrecciato, compania este cunoscuta pentru calitatea extraordinara a produselor. S-a dezvoltat ca o afacere de familie pe linia accesoriilor de lux, din piele, si au sediul central in Milano.
Geanta definitorie Bottega Veneta a fost realizata din benzi de piele tesute, prin tehnica intrecciato si este si in prezent una dintre cele mai vandute accesorii. Designul posetelor a fost completat cu piele moale de caprioara si multe franjuri. Brandul foloseste materiale de cea mai inalta calitate si mestesuguri unice.
Bottega Veneta are un design distinctiv si inovator, fara sigla atasata pe produse, doar o eticheta simpla pe interior. Abordarea este rezumata printr-un slogan al companiei folosit in anii ’70, „cand initialele proprii sunt suficiente”.
La inceputul anilor 1980, Bottega Veneta era favorita clientilor de top internationali, printre care Prima Doamna a Statelor Unite ale Americii, Jacqueline Kennedy Onassis, si Farah Pahlavi, imparateasa Iranului. Artistul american si producator de film Andy Warhol a realizat un scurtmetraj pentru companie in 1980.
In 1998 au avut succes cu o linie de accesorii ready-to-wear, din piele, pentru femei.
Compania a fost achizitionata de Gucci Group pentru 156 milioane dolari in februarie 2001. Tom Ford, pe atunci directorul creativ al Grupului, l-a angajat pe Tomas Maier, care a lucrat anterior pentru Sonia Rykiel si Hermès, in calitate de director de creatie al Bottega Veneta.
Tomas Maier a readus marca la identitatea sa originala, a evidentiat elementul definitoriu al brandului si a pornit din nou productia artizanala. Primul show Bottega Veneta cu piese ready-to-wear pentru femei a fost prezentat in februarie 2005. In aprilie 2006, a fost lansata prima linie de bijuterii Bottega Veneta, cat si o colectie de produse de design interior.
Exista 251 de magazine detinute de Bottega Veneta in 43 de tari, iar produsele lor sunt distribuite in Europa, Asia, Australia, America de Sud si America de Nord.