Gucci si North Face lanseaza o colectie care poate fi cumparata numai prin programare.
Dupa cateva luni de la anuntul colectiei, Gucci si North Face au demarat proiectul de lansare al capsulei pe care au creat-o impreuna. Casa de moda italiana a transformat gecile de iarna calduroase in fuste si in elemente vestimentare menite sa indemne oamenii sa petreaca mai mult timp in natura.
Colectia gandita de Alessandro Michele a fost filmata si fotografiata de Daniel Shea pe parcursul a catorva zile petrecute in Muntii Alpi.
Modelele sunt imbracate precum excursionisti excentrici care campeaza langa lac, alearga pe munti, prin paduri si recreaza atmosfera activitatilor de grup care a lipsit atat de mult in ultimul an.
Estetica campaniei este inspirata din anii ’70 cand s-a lansat brandul North Face si a devenit un fenomen pe piata americana. Coloana sonora este asigurata de cantecul „Bad Moon Rising” al trupei Creedence Clearwater Revival care avea studioul de inregistrari langa fabrica si magazinul North Face, in momentul deschiderii acestora.
Colectia este lansata prin intermediul #GucciPins, o serie de magazine de tip pop-up care vor fi deschise in cele mai importante piese de desfacere Gucci din intreaga lume.
Modul in care pot fi cumparate piesele din noua colectie este sub forma unei experiente exclusiviste de cumparaturi care respecta masurile de siguranta ale pandemiei.
In perioada 1 ianuarie – 15 februarie, piesele vor fi disponibile in New York, Los Angeles, San Francisco, Chicago in SUA, Londra, Milano, Paris, Madrid, Berlin si Moscova in Europa, Shibuya in Japonia, Melbourne si Sydney in Australia, Dubai, Kuala Lumpur, Bangkok, Beijing, Wuhan si Hong Kong.
Cei care isi doresc sa le cumpere trebuie sa se inscrie pe site-ul Gucci.
Colectia a fost deja purtata de staruri hip-hop precum ASAP Rocky si a fost promovata prin desene murale realizate in orasele in care vor fi deschise magazinele pop-up.
Colaborarea imbina conceptul de haine sport pentru activitati in aer liber, in special montane cu imprimeurile si accesoriile extravagante care au devenit sinonime cu brandul Gucci.
Majoritatea piesele din colectie nu sunt neaparat usor de purtat intr-o aventura pe munte. Este destinata colectionarilor si este menita sa atraga publicului tanar pe care Gucci l-a strans in ultimii ani prin activarile din mediul virtual.
Magazinele sunt gandite sub forma unor corturi semi-sferice decorate in stilul maximalist Gucci in care fiecare colt al incaperii este acoperit de tapet cu flori sau cu logoul colectiei.