Burberry a lansat o experienta de realitate augmentata (AR) cu un buzunar pentru geanta, pe care vi-l puteti desena singuri
Burberry a lansat o experienta de realitate augmentata (AR) prin care permite clientilor sa-si proiecteze propriul buzunar pentru geanta in format 3D. Campania face parte din noua colectie cu tematica marina a sezonului, denumita „In Bloom”.
Colectia este inspirata de „o mitologie moderna, un basm contemporan in care o poveste de dragoste infloreste intre o sirena si un rechin, romantic si neasteptat”, dupa cum mentioneaza chiar reprezentantii casei de moda.
Prin intermediul aplicatiei mobile Burberry, utilizatorii pot edita versiunile AR ale buzunarului din colectie in patru forme si dimensiuni diferite si pot folosi rezultatele ca imagini pentru a le distribui pe social media.
„Aceste experiente isi propun sa imbogateasca calatoriile online ale clientilor si sa aduca continutul nostru digital in mediile fizice ale clientilor”, au explicat reprezentantii Burberry.
Exista mai multe intiative digitale pe care casa de moda britanica le-a sustinut in aceasta perioada, oferind publicului diferite experiente digitale.
Luna trecuta, Burberry a facut echipa cu Elle Digital Japan pentru a crea o replica virtuala interactiva a magazinului din Ginza, Tokyo. Experienta virtuala este similara cu cea din viata reala, cumparatorii avand ocazia sa se plimbe prin magazinul virtual ca si cum ar fi acolo.
Burberry a lansat, de asemenea, si o serie de jocuri digitale in ultimii ani, permitand utilizatorilor sa castige atat recompense virtuale, cat si fizice.
Brandul britanic Burberry a conceput tinute pentru unul dintre cele mai bine vandute jocuri video din China – „Honor of Kings”. Jucatorii pot cumpara hainele, cunoscute sub numele de „skins”, pentru a imbraca personajele preferate.
Noile skin-uri prezinta trenchul si tartanul care au devenit semnatura Burberry. Filiera asiatica a brandului a declarat ca isi doreste sa ajunga cat mai aproape de tinerii consumatori unde marcile europene sunt deosebit de dorite. Jocul „Honor of Kings” este are 100 de milioane de utilizatori activi zilnic in intreaga lume. Popularitatea sa a determinat compania de tehnologie care l-a creat sa limiteze timpul pe care copiii il pot juca in fiecare zi.
Un analist al jocurilor Amphere Analysis a declarat pentru BBC ca este vorba despre „plasarea acestor personaje in etichete de moda extrem de dorite si decadente, astfel incat fanii sa se uite la ele si vor sa imite acest lucru.Deoarece detinerea unei haine sau esarfe Burberry in viata reala este un simbol al bogatiei sau statutului social, acelasi lucru se poate spune si in joc.”
Povestea casei de moda Burberry incepe in anul 1856, cand Thomas Burberry deschide primul sau magazin de haine din Basingstoke, Hampshire. Acesta cauta permanent stofa perfecta pentru creatiile sale si inventeaza materialul care a devenit o adevarata revolutie in domeniul modei, cunoscut in industria modei ca „gabardina”.
Numele provine de la un tip de mantie lunga si larga purtata in Evul Mediu, iar materialul are o serie de caracteristici specifice, care au facut-o potrivita pentru hainele militare si pentru imbracamintea sport: e un material rezistent, impermeabil, dur, dar relativ lejer si usor de purtat, fiind popular in randul calatorilor si a sportivilor.
Datorita calitatii exceptionale ale materialului, mai multe expeditii s-au facut cu haine croite de Burberry, ca echipamentul exploratorului Roald Amundsen, primul om care a ajuns la Polul Sud in 1911, tinuta lui Ernest Shacleton, cel care a condus o expeditie in Antarctica in 1914, sau cea a alpinistului George Mallroy, cel care a incercat sa escaladeze Everestul in 1924.
Binecunoscutul pardesiu apare in Primul Razboi Mondial, avand ca accesorii curele pentru epoleti pe umeri, gaica de care se agatau grenadele si inele in forma literei D, peste 500.000 de haine Burberry fiind purtate pe perioada razboiului.
Dupa incheierea Primului Razboi Mondial, soldații au purtat in continuare pardesiul, care a fost adaptat pentru civili si astfel a aparut modelul cadrilat, in carourile rosu-alb-negru, si introdus in captuseala pardesiului.
Acesta s-a pastrat pana in prezent, compania britanica detine cinci tipuri de carouri: Haymarket, House, Nova, Supernova si Exploded.