Scarlett Johansson isi lanseaza propriul brand de beauty. Din 9 iulie, o puteti vedea in cinematografe in „Black Widow”, film cu un buget de peste 200 de milioane de dolari.
Aflata in turneul de promovare al mult-asteptatului film „Black Widow”, Scarlett Johansson a dezvaluit ca anul viitor isi va lansa propriul brand de beauty care va include in mod deosebit produse de ingrijire ale pielii.
Intr-un interviu acordat publicatiei WWD, Scarlett a povestit cum mama ei a educat-o sa isi ingrijeasca pielea inca din copilarie: „Cand eram copila, eram fascinata de puterea transformatoare pe care o are frumusetea. Mama mea mi-a insuflat o pasiune pentru ingrijirea de sine inca din primii ani ai adolescentei.”
Numele pe care il va purta brandul de beauty al actritei nu a fost dezvaluit deocamdata insa a fost anuntat ca Najafi Companies va investi intre 5 si 10 milioane de dolari in lansarea acestuia.
In trecut, Johansson a fost ambasadoare a unor branduri de beauty precum L’Oreal Paris sau Dolce&Gabbana pentru care a promovat linia de parfumuri The One. In acelasi interviu din WWD, actrita a declarat ca „in urma cu cativa ani m-am retras din toate contractele pe care le aveam cu alte firme de beauty pentru a crea ceva autentic personalitatii mele. Rezultatul este o abordare curata si accesibila in zona produselor de frumusete. „
Kate Foster, cofondatoare a noului brand alaturi de Johansson care a mai lucrat pentru Victoria’s Secret Beauty si Juicy Couture, a povestit ca au inceput sa lucreze la acest concept in urma cu doi ani. Au avut un mare ajutor din partea companiei investitoare Najafi care a adus-o la bord pe fosta directoare Juicy Couture si le-a pus la dispozitie capitalul pentru a lansa produsele gandite de ele. Compania Najafi este cunoscuta pentru investitii in brandurile Pattern al actritei Tracee Ellis Ross, Moon Oral Care, Beach House Group si Florence by Mills.
Johansson se alatura unei liste lungi de celebritati care si-au lansat in ultimii ani branduri de beauty, ingrijire sau produse de machiaj.
Cele mai de succes au fost Rihanna prin Fenty Beauty, Lady Gaga prin Haus Laboratories, Jessica Alba prin Honest, Drew Barrymore, Millie Bobbie Brown, Madonna sau Jennifer Lopez.
Incepand cu 9 iulie, o puteti vedea pe Scarlett Johansson in cinematografele romanesti in mult-asteptatul film „Black Widow”.
Intr-o productie cu un buget de peste 200 de milioane, Johansson reia rolul Natashei Romanoff, o maestrain spionaj si infiltrare, expertain arte martialecare devine super-eroina „Vaduva neagr”. Actiunea filmului are loc dupaevenimentele din „Captain America: Civil War”, cand Natasha se simte fortatasaisi confrunte trecutul.
Filmul regizat de Cate Shortland pe scenariul lui Eric Pearson ii mai are in distributie pe Florence Pugh, David Harbour, William Hurt, Ray Winstone si Rachel Weisz. Proiectul se afla in lucru inca din 2004 iar Johansson a fost distribuita in rolul Vaduvei Negre inca din 2010 de la aparitia in „Iron Man 2”.
Filmarile au avut loc in 2019 in Norvegia, Budapesta, Maroc, in Atlanta si Macon din SUA si la studiourile Pinewood din Marea Britanie.
Intre timp, Johansson va produce si va interpreta personajul principal in thriller-ul „Bride”, realizat pentru Apple si A24.
In productia „Bride”, Johansson va juca rolul unei femei perfecte, creata intr-un laborator pentru a fi o sotie ideala, dupa obsesia unui antreprenor ambitios si genial. Aceasta isi respinge creatorul si este fortata sa fuga de existenta ei limitata, confruntandu-se cu o societate care o vede ca pe un monstru. Pe noul drum ales, isi gaseste adevarata identitate si puterea ei surprinzatoare de a se reface ca o proprie creatie.