Beauty 2.0: Armani Beauty lanseaza o aplicatie care foloseste Inteligenta Artificiala pentru a personaliza machiajul in functie de culoarea tenului, forma fetei si a ochilor. Face Maestro vine cu tutoriale care te invata cum sa recreezi machiajul preferat.
Treptat, industria produselor de beauty foloseste noile tehnologii pentru a crea o experienta de cumparaturi cat mai personalizata. Armani Beauty abordeaza una dintre tendintele principale ale acestui an – tehnologia care are la baza Inteligenta Artificiala – pentru a lansa serviciul „Face Maestro”.
Este primul serviciu digital Armani Beauty, brand care se afla sub licenta companiei L’Oreal si nu a casei de moda Armani, asa cum s-ar putea crede. Face Maestro dezvolta conceptul de machiaj virtual pentru a adapta produsele din magazinele Armani la caracteristicile faciale ale clientilor.
Véronique Gautier, presedinta Armani Beauty a declarat pentru WWD ca „Face Maestro este un serviciu de machiaj unic bazat pe Realitatea Augmentata menit sa le ofere clientelor o experienta cat mai personalizata. Am folosit un algoritm care a analizat peste 10.000 de selfie-uri si a extras 7 trasaturi faciale pe care pot fi incercate peste 200 de look-uri diferite. Cand clientii isi doresc sa testeze serviciile noastre in mediul digital, Face Maestro este gandit ca o intalnire privata cu designerul Giorgio Armani, este un specialist in beauty care intelege trasaturile faciale si ofera sfaturi personalizate in folosirea produselor noastre de machiaj pentru a le spori frumusetea naturala.”
Cele peste 200 de machiaje diferite oferite de Face Maestro sunt gandite in functia de nuanta tenului, a structurii faciale si a trasaturile proeminente: ochi, buze si obraji.
Recomandarile sunt numite „armonii colorate” pentru a sugera ideea unei potriviri desavarsite a machiajului cu aspectul unic al fiecareia.
Aplicatia Face Maestro incorporeaza si „Armani Try On”, un serviciu de machiaj profesional care functioneaza sub forma unui tutorial care va explica cei 3 pasi efectuati pentru a crea un machiaj reusit. Asa cum e obisnuit pentru astfel de aplicatii, totul porneste cu un selfie pe care aplicatia il foloseste pentru a identifica trasaturile esentiale ale persoanei respective. Ulterior, exista optiunea de a alege un ruj si un finisaj pentru acesta – poate fi un gloss sau pot fi mai multe rujuri suprapuse. La final, exista „armoniile colorate”, un pas in care sunt sugerate tonurile care ar trebui utilizate in realizarea machiajului ideal – nude, neutru sau cald. Dupa stabilirea culorilor si produselor utilizate, aplicatia va ghida fiecare utilizator, pas cu pas, in procesul de machiaj.
Pentru inceput, Face Maestro va fi lansat pe WeChat, cea mai populara retea de socializare din China, supranumita „Facebook” a Chinei. La inceputul anului viitor, va fi disponibil in toata magazinele Armani din intreaga lume.