Lancome lanseaza o colectie speciala cu produsele utilizate in al doilea sezon „Emily in Paris”. Va include machiaje, rimeluri, farduri si un parfum.
Dupa ce hainele si accesoriile care au aparut in primul sezon din „Emily in Paris” s-au vandut pana la epuizare, Lancome a pregatit o colectie speciala de machiaje, produse pentru ingrijirea pielii si parfumuri care au fost utilizate pentru a crea aparitiile din al doilea sezon al seriei Netflix.
Colectia capsula este anuntata cu cateva saptamani inaintea lansarii celui de-al doilea sezon „Emily in Paris” care va fi disponibil incepand cu 22 decembrie. Produsele vor fi puse in vanzare incepand cu luna noiembrie atat in magazinele fizice Lancome si Sephora dar si online. Vor fi disponibile pana la jumatatea anului 2022.
Spre deosebire de alte colaborari cu branduri de beauty care sunt asociate cu seriale si filme populare, colectia „Lancome x Emily in Paris” include produsele utilizate de Lily Collins si actritele din rolurile principale. Collins este ambasadorul brandului inca din anul 2013 si foloseste numai produsele acestora pentru aparitiile publice.
Colectia include o serie de produse menite sa capteze joie de vivre pe care serialul il reda prin fiecare episod. Este o reinterpretare moderna a elegantei franceze prin culori care pot deveni pata de culoare a unei tinute monocrome, spre exemplu.
Probabil cel mai dorit produs va fi rimelul „Monsieur Big” alaturi de o versiune speciala a serului Advanced Génifique care ajuta la crearea unui efect de gene alungite si voluminuoase in mod natural. La acestea se adauga o serie de rujuri L’Absolu Rouge in nuante de nude, rosu intens si rosu puternic, fiecare dintre ele fiind inspirate de personajele principale ale serialului: Emily, Camille si Mindy.
Cele 3 protagoniste au inspirat si paleta de farduri decorata cu un motiv stilizat al turnului Eiffel.
Paleta de farduri include trei grupuri de culori, cate una pentru fiecare dintre cele 3 personaje, fiind gandite atat pentru machiajele de zi dar si pentru petrecerile de seara sau iesirile la restaurant cu nuante de aramiu, burgundiu si albastru intunecat.
Pe langa rujuri, mascara, ser si paleta de farduri, toate decorate cu o inima, cu turnul Eiffel si cu logo-ul serialului, va fi pus in vanzare si un parfum in editie limitata din colectia „Idôle”, la randul ei cu un ambalaj personalizat in stilul brelocurilor preferate de Emily.
Mai jos puteti afla tot ceea ce se stie despre sezonul al doilea „Emily in Paris” si puteti revedea costumele stylish din primul sezon.