Snacksurile Cheetos sunt parte din targul Art Basel Miami. Artistul stradal Lefty Out There va creea o serie de lucrari cu pulberea de branza a acestor snacksuri
Art Basel Miami se reintoarce in format offline, dupa ce a fost complet anulat in 2020, iar una dintre lucrarile care va surpinde publicul are la baza snacksurile Cheetos.
Art Basel Miami a mai suprins lumea culturala si in 2019, cand artistul Maurizio Cattelan a expus la targ o banana fixata cu un scotch de peretele alb, lucrare care s-a vandut apoi pentru 120.000 de dolari. Cattelan si-a inceput drumul in arta la 21 de ani, atunci cand a renuntat la jobul sau de la morga din Padova si a plecat in America. In timp, a inceput sa figureze cu lucrari in expozitii de arta contemporana atat in Italia, cat si in Marea Britanie sau Statele Unite ale Americii.
Evenimentul Cheetos promite „opt piese de arta originale, vibrante si dinamice” ale artistului stradal Lefty Out There, care vor fi realizate din acea pulbere portocalie de branza, cunoscuta sub numele de „Cheetle”. Evenimentul va avea loc in ultima zi a Art Basel Miami.
Expozitia de arta este inspirata de hip-hop si va fi gazduita pe un iaht cu lux de inspiratie Cheetos, urmat de o petrecere cu DJ set de la Just Blaze si DJ Millie, dar si un spectacol live de Kaash Paige.
Numele expozitiei este „Yacht The Basel: The Art of the Cheetle” si respecta stilul lui Lefty Out There, practic o colectie abstracta de forme in forma de tuburi ondulate care seamana in primul rand cu Cheetos Puffs.
Evenimentul va avea loc doar sambata, 4 decembrie, pe megayacht-ul SeaFair cu patru etaje, andocat in Bayfront Park din centrul orasului Miami. In acele ore, fanii pot vedea expozitia si pot asculta seturile de DJ. Apoi, yahtul va porni pentru o petrecere mai mare, disponibila doar pe baza de invitatie.
Cheetos a fost inventat in 1948 si, conform New York Times, a fost cel mai bine vandut brand de snacksuri cu branza din America. In 2017, brandul a avut o expozitie dedicata in Muzeul Ripley Believe It or Not! din Times Square, New York.
Prin crearea unor forme intuitive, repetate, Lefty Out There (Franco Campanella) realizeaza lucrari indraznete si complicate. Artistul stradal s-a remarcat intai pe zidurile orasului Chicago, iar ulterior a castigat recunoasterea galeriilor de arta plastica, designerilor de interior si brandurilor de moda. Creatiile sale se regasesc acum pe tot teritoriul SUA, dar si in Europa si Asia.
De cand si-a luat licenta in productie audio in 2013, el a pictat murale in peste 60 de locuri diferite, inclusiv la sediul Facebook, Nobu Hotel and Restaurant, Google, festivalul Lollapalooza sau Chotto Matte. De asemenea, a colaborat cu branduri precum Chopard, Nike si Samsung.