British Film Institute introduce conceptul de facilitatori de wellbeing pentru toate proiectele finantate. Acesti facilitatori vor lucra cu artistii pentru a depasi probleme de sanatate mentala si eventuale hartuiri
British Film Institute (BFI) a anuntat ca urmeaza sa introduca facilitatori de bunastare la toate filmele pe care le finanteaza, pentru a depasi problemele de lunga durata ale industriei cu sanatatea mintala si hartuirea, mentioneaza publicatia Deadline.
Acesti facilitatori vor avea rolul sa rezolve probleme legate de stres, hartuire, discriminare si protejarea adultilor. Actiunea se desfasoara in colaborare cu organizatia de sustinere a sanatatii mintale 6ft From The Spotlight si a primit finantare de la Loteria Nationala.
Alte responsabilitati esentiale ale facilitatorului de bunastare vor include consilierea producatorilor si sefilor de departamente cu privire la modul de prevenire a aparitiei stresului si a problemelor de sanatate mintala si implementarea Ghidurilor si principiilor BFI privind hartuirea si bullying-ul.
Decizia vine la aproape un an de cand creatorul „Kidulthood” Noel Clarke a fost acuzat de hartuire sexuala de aproximativ 20 de femei, acesta inca negand acuzatiile. Dupa acest incident, atat BBC, cat si sindicatul radiourilor Bectu au introdus noi politici de conduita la locul de munca, astfel incat angajatii sa se simta in siguranta.
La inceputul saptamanii, si Royal Opera House a angajat un coordonator de intimitate pentru scenele sexuale. Institutia monteaza productia „Theodora” a lui Handel intr-o noua abordare artistica.
Ita O’Brien este coordonatorul de intimitate recent angajat de Royal Opera House pentru noua productie „Theodora” a lui Handel, in regia lui Katie Mitchell. Aceasta se va asigura ca actorii se simt confortabil in timpul scenelor pasionale, noteaza publicatia The Guardian.
George Frideric Handel a scris un spectacol despre o martira crestina, Theodora, care este fortata sa se prostitueze, fiind amenintata cu violul si executata de autoritatile romane. Premiera spectacolului a avut loc in Covent Garden in urma cu mai bine de 250 de ani, iar acum, soprana Julia Bullock, in rolul principal, are un moment simbolic si vital.
„Am fost in atat de multe spatii de repetitie in care de obicei interpretii sunt cei care fac plangeri cu privire la scene, dar a fost o mare usurare ca acest lucru sa fie abordat preventiv”, a spus ea, citata de The Guardian.
„In opera, se acorda atat de multa atentie maiestriei muzicii, decorului, directiei cantarii si coregrafiei, pentru a permite momentelor umane sa devina amplificate pe scena. Dar asta inseamna si ca trebuie sa avem grija de cei care intruchipeaza acele momente,” a mai adaugat aceasta. Bullock a spus ca a avut o serie de experiente provocatoare in trecut, cand a fost expusa unui risc fizic si psihologic inutil in timpul scenelor intime.
Miscarea #metoo in care multe actrite au marturisit abuzurile la care au fost supuse pentru a fi distribuite in filme a avut ecouri si in alte directii.
Multi miliardarul Jeffrey Epstein care facea trafic cu tinere fete sarace pe care le plasa unor oameni foarte bogati a fost arestat si s-a spanzurat in inchisoare.
Urban.ro a realizat un interviu exclusiv cu regizoarele seriei „Victimele lui Jeffrey Epstein” despre cel mai mare scandal de trafic uman din ultimul deceniu: „Conexiunile lui cu oamenii puternici l-au protejat”, recunosteau femeile care au intervievat zeci de tinere pentru acest documentar. Puteti citi interviul la link-ul de mai jos.