Givenchy si Disney au lansat o colectie exclusivista de tricouri si hanorace. Preturile variaza intre 500 si 800 de dolari.
Casa de moda Givenchy a lansat in urma cu cateva ore o colectie-surpriza in colaborare cu Disney. Anuntate cu doar o zi inainte, piesele vestimentare in editie limitata reinterpreteaza cele mai cunoscute motive vizuale Disney prin filtrul unui designer care creeaza in mod exclusivist, pentru consumatorii de lux.
Semnata de directorul creativ Givenchy, designerul Matthew M. Williams, colectia capsula se numeste „The Wonder Gallery” – „Galeria Minunilor” si este prima colaborare de acest gen intre cele 2 branduri.
In acelasi timp, este una dintre primele colectii care implica studiourile Walt Disney si care nu utilizeaza imaginile celebrelor personaje din desene animate si filme de animatie, in schimb acestea au fost redate strict prin contururile siluetei lor pentru a sublinia cat de impregnate sunt in memoria colectiva. Fiecare dintre ele este usor de recunoscut.
Colectia este inceputul unei colaborari de lunga durata intre conglomerat LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) si compania Disney, la jumatatea verii va fi urmata de a doua colectie capsula.
Piesele care sunt disponibile pe Givenchy.com si in cateva magazine selecte ale brandului sunt decorate cu siluetele lui Bambi, Pongo si Perdita din „101 Dalmatieni”, Oswald din „Iepurele Norocos” si Elsa si Olaf din „Frozen”. Preturile sunt specifice casei de moda Givenchy, tricourile oscileaza intre 520 si 600 de dolari in timp ce modelul de hanorac cu maneci lungi costa 790 de dolari.
Singurul antecedent al acestei colectii a existat in 2013 cand Bambi a aparut pe o bluza Givenchy din colectia de toamna. In plus, Disney a mai avut colaborari cu branduri din sectorul de lux prin colectii capsula cu Gucci, Coach si recent cu Stella McCartney printr-o colectie capsula inspirata de musical-ul „Fantasia”.
La randul lui, Matthew M. Williams s-a declarat un mare al companiei Disney, pe contul lui de Instagram a postat de mai multe ori fotografii cu el si fetitele lui in parcul de distractii de langa Paris: „Disney a avut mereu un loc special in inima mea, asa cum se intampla cu numeroase generatii, tari si culturi. Fiind un baiat din California dar si un tata care locuieste in Paris, Disney a fost mereu sursa unor momente de neuitat in viata mea. Este o onoare sa aduc aceste 2 branduri iconice impreuna pentru acest proiect.”
Colectia a fost promovata printr-o serie de filme scurte in care este redata nostalgia filmelor clasice Disney.
Mai jos puteti descoperi alte lansari de colectii ale companiei Disney.