Jessica Chastain este imaginea celor 5 colectii de bijuterii create de Alessandro Michele pentru Gucci. Bijuteriile purtate de actrita in seara in care a castigat premiul Oscar fac parte din noile colectii.
Noua tendinta in randul brandurilor de lux din industria modei este sa lanseze colectii de „High Jewelry”. Este vorba despre bijuterii rafinate de cea mai inalta calitate care sunt deopotriva opere de arta pretioase si accesorii extravagante decorate cu diamante scumpe si cristale rare.
Gucci a pregatit o noua colectie de High Jewelry creata de Alessandro Michele, designerul care a revolutionat moda in ultimii ani cu stilul sau maximalist.
Ambasadoarea campaniei vizuale care promoveaza noua colectie este actrita Jessica Chastain care a castigat trofeul Oscar 2022 pentru cea mai buna actrita (pentru rolul din „The Eyes of Tammy Faye”) purtand o rochie Gucci si bijuterii din noua colectie. Pe langa faptul ca a avut o aparitie de succes in seara respectiva, fiind considerata una dintre cele mai bine imbracate vedete ale serii de catre criticii de moda, Chastain a purtat in avanpremiera piese din noua colectie Gucci la Gala Oscar, pentru a promova noile bijuterii sofisticate.
Titlul colectiei este „Hortus Deliciarum”, expresia din latina se traduce drept „Gradina deliciilor” si continua traditia Gucci de a se referi la universul creativ al colectiilor sale drept o „gradina”. De altfel, muzeul Gucci din Florenta poarta titlul „Gucci Garden” (Gradina Gucci).
Desi au fost proiectate de Alessandro Michele si o intreaga echipa de designeri, bijuteriile sunt realizate manual de artizani, aurari, bijutieri si mestesugari care provin din familii cu traditie in producerea de bijuterii pretioase. O parte dintre ei lucreaza in regiunea italiana Valenza.
Campania vizuala a noii colectii a fost creata de Ezra Petronio si fotografiata de Mert & Marcus, fiind inspirata de estetica „old Hollywood glamour”. Chastain joaca rolul unui personaj elegant si excentric, un colectionar eclectic de moda, arta si experienta care o insotesc pe parcursul calatoriilor sale prin viata.
Mai jos puteti urmari noua campanie Gucci High Jewelry.
Clientii interesati vor putea achizitiona atat bijuterii pre-definite dar si piese unice si speciale pe care Michele le-a impartit in 5 teme care l-au inspirat.
Asa cum era de asteptat, bijuteriile exprima opulenta, extravaganta si se potrivesc iubitorilor de maximalism.
Prima tema este ideea de Grand Tour din vremurile in care nobilii si aristocratii din intreaga Europa obisnuiau sa calatoreasca in Italia, in special la Roma, pentru a vedea cele mai mari opere de arta din istorie si pentru a-si crea o cultura generala si vizuala. Astfel, colectia Grand Tour este inspirata de perioada 1850-1870 si de mozaicurile de la Colosseum, Pantheon sau casca Tivoli si include coliere, bratari, cercei, brose si pandante aurii decorate cu topaz albastru, opal inflacarat, turmalina roz si diamante galbene, rosii si roz.
A doua tema este inspirata de India prin cristale rare precum rubelit, topaz imperial, turmalina, beril galben, inele cu diamante taiate in forma de para sau inima si inele cu pietre multi-colore care imita rozasele catedralelor gotice.
A treia tema are la baza perlele care au devenit atat de populare in ultimii ani, fiind inspirate de spuma marii si povestea Afroditei. Ca zona de referinta, designerii au preluat influente vizuale din Indonezia, Australia si Polinezia.
A patra tema respecta directia vizuala a noilor colectii ale casei de moda Gucci care sunt inspirate din aparitiile extravagante ale actritelor din Hollywood in perioada anilor 1930-1950 care purtau coliere simple cu pietre pretioase grandioase. Iar a cincea tema preia elemente din cultura pop psihedelica a anilor ’70 prin coliere de aur, diamante cu talismane, turmalina verde si acvamarin.