(Galerie Foto) Colectia Gucci pentru caini si pisici include imbracaminte, lese, boluri din portelan si canapele personalizabile.
Casa de moda Gucci continua sa-si extinda orizonturile spre noi sectoare ale pietei de creatii vestimentare si accesorii. Dupa colectia creata in colaborare cu superstarul Harry Styles brandul italian a lansat cea mai recenta serie de produse pentru animalele de companie: „PET COLLECTION”.
Colectia este dedicata cainilor si pisicilor si include o selectie de gulere si hamuri din piele simpla sau panza imprimate cu monogramele GG, specifice casei de moda si recognoscibile. Accesoriile sunt decorate cu dungi, motive geometrice bazate pe forma literei G si motive din colectiile Herbarium.
Campania vizuala a colectiei a fost fotografiata de Max Siedentopf si include diferite rase de caini si pisici care au pozat pe fundaluri colorate, intr-un decor extravagant care poate fi achizitionat pentru rasfatul suprem al felinelor preferate. Este vorba de canapele produse la scara animalelor care sunt acoperite cu imprimeuri din colectiile Gucci prezentate la Saptamana Modei.
Vedeta colectiei este un Corgi – rasa canina preferata a Reginei Elizabeta si a aristocratilor britanici – care poarta o jacheta impermeabila produsa din materialul Demetra care este realizat in intregime din surse bio. Jacheta este imprimata cu motivul Gucci prezent pe majoritatea gentilor si bagajelor de calatorie si are chiar si o gluga simpatica pentru zilele mai reci.
Colectia include si boluri de hranire – care pot fi metalice sau din portelan – cu capac rotund de acoperire, manerul fiind incrustat cu detalii deosebite.
In cadrul selectie de imbracaminte, piesele au fost create din poliester reciclat, bumbac reciclat si materiale durabile, combinate cu detalii produse de expertii in marochinarie din atelierele Gucci: tricouri polo, pulovere tricottate, jachete impermeabile dar si genti pentru transport.
Un alt element important al colectiei este selectia de mici portofele create special pentru Apple Air Tag, uneltele inteligente de urmarire in timp real.
Toate piesele sunt disponibile deja spre vanzare pe site-ul oficial Gucci.com dar si in magazinele din Taipei si Taichung. Detaliile si branding-ul Gucci este vizibil pe fiecare dintre acestea, preturile osciland intre 220 de dolari pentru Air Tag si 9.700 pentru paturile sau canapelele personalizabile.
In urma cu un an, brandul Fendi a lansat de asemenea o colectie pentru animalele de companie.
Publicatia Women’s Wear Daily a raportat in primavara lui 2020 ca vanzarile de produse de ingrijire pentru animalele de companie au crescut semnificativ de anul trecut, deoarece mai multi proprietari de animale de companie au inceput sa lucreze de acasa.
Branduri precum Versace, Louis Vuitton si Burberry s-au alaturat acestei tendinte si au lansat propriile linii de accesorii de lux pentru caini si pisici. Acestea au fost promovate prin intermediul conturilor de Instagram ale unor patrupede devenite vedete, in acelasi mod in care vedetele de la Hollywood promoveaza colectiile vestimentare pentru oameni. Doua dintre aceste vedete canine s-au remarcat in perioada pandemiei prin videoclipuri care au devenit virale: „@tikatheiggy”, cu peste 1 milion de urmatori si „@boobie_billie” cu peste 200.000 de fani. Cateva dintre aparitiile lor spectaculoase le puteti vedea mai jos sau pe conturile de Instagram dedicate.