Netflix lanseaza tururi pe jos gratuite inspirate de serialele sale in Londra, Madrid si Paris. „The Crown”, „Emily in Paris” si „Money Heist” pot fi explorate de fani
Tururile Netflix includ momente importante din serialele filmate in Londra, Madrid si Paris, care vor fi disponibile publicului gratuit, cu o rezervare in prealabil. Tururile dureaza aproximativ 2 ore si pot fi efectuate pe jos.
De exemplu, pentru Paris, turul cuprinde Gradinile Luxemburg, Panthéon, Pont Neuf si multe altele, dar si restaurantele prezentate in „Emily in Paris”. Totodata, exista un tur si pe strazile pe care probabil le veti recunoaste din „Lupin”, cu destinatia finala la Notre-Dame.
Daca sunteti la Londra, aici sunt disponibile tururi cu tematica din „The Crown”, „Bridgerton”, „Top Boy” sau „Enola Holmes”. Veti merge prin West End, veti putea explora Piata Leicester si veti ajunge la Somerset House, unde au avut loc sute de filmari.
La Madrid, tururile au tematica „Money Heist”, „Cable Girls”, „Elite” si „Valeria”. Gran Vía, Callao si cartierul Chueca sunt printre destinatii, unde puteti afla despre anii 1920, anii 1950 plin de farmec sau miscarea Movida Madrileña din anii 1980.
Toate tururile sunt oferite de compania de turism Sandemans, care se desfasoara doar intre 11 si 17 iulie, iar locurile sunt limitate. Puteti rezerva aici.
Compania de turism Sandemans ofera tururi gratuite pe jos peste tot in Europa, fiind recomandata o recompensare a ghidului pe baza de bacsis. Fiecare oras din Europa are mai multe optiuni de tururi, in functie de preferintele fiecarui turist. Detalii aici.
Netflix a promovat locurile unde au avut loc filmarile productiilor proprii prin diferite campanii. Pentru productia „After Life”, Netflix a instalat o serie de banci cu mesaje in Londra, in timp ce toamna trecuta, a avut loc primul bal cu tematica Bridgerton.
Pentru a marca lansarea unei noi serii „After Life”, Netflix a avut si o initiativa dedicata sanatatii mintale, pentru a aduce o parte a serialului in comunitatile din Marea Britanie. Serialul, scris de Ricky Gervais, il urmareste pe Tony, un jurnalist local care este adesea vazut stand pe o banca intr-o curte a bisericii, in timp ce reflecteaza la moartea sotiei sale.
Cea de-a treia serie a filmului este disponibila pe Netflix inca din 14 ianuarie, iar pentru aceasta campanie, compania de streaming a lucrat cu organizatia de caritate pentru prevenirea sinuciderii Campaign Against Living Miserably (CALM). Impreuna, au comandat o serie de banci distribuite in mai multe localitati din Marea Britanie, iar pe fiecare este inscriptionat mesajul„Speranta este totul”, dar si o serie de coduri QR care duc catre o serie de resurse online si mesaje de sprijin pentru cei care au nevoie.
Despre ideea bancii si a deschiderii unei discutii cu un strain pe o banca, reprezentantii CALM au mentionat ca „bancile sunt un loc in care poti sa reflectezi, sa vorbesti cu cineva, sa sprijini pe cineva prin simplul fapt ca il asculti. Inscriptia „Speranta este totul” semnifica faptul ca incurajam oamenii sa aiba acele conversatii si aratam ca este normal sa aiba acele sentimente.”
In noiembrie 2021, a avut loc primul bal Bridgerton in Londra, unde publicul a fost costumat ca in 1830.
Experienta Bridgerton a fost anuntata sub forma unui mesaj scris de „Lady Whistledown” in care ii invita pe oaspeti sa urmeze calea indicata (de organizatori), sa isi aleaga un titlu nobiliar si sa se pregateasca pentru un debut „(ne)politicos” in inalta societate.
Serata a fost centrata in jurul unui bal extravagant, precum cele pe care Daphne si Ducele de Hastings le onoreaza in primul sezon din Bridgerton, serialul-fenomen lansat la finalul anului 2020 pe Netflix. Pe langa costumele specifice perioadei Regentei din Marea Britanie, au fost disponibile mancaruri si cocktailuri decadente.