Jimmy Choo a deschis o cafenea roz in interiorul Harrods din Londra, cel mai mare magazin cu produse de lux din Europa. Decorul este colorat in intregime in fuchsia si invita clientii la o experienta imersiva in cultura ceaiului britanic.
Jimmy Choo, celebrul brand de incaltaminte si accesorii de lux a anuntat o colaborare de 3 luni cu magazinul Harrods din Londra.
A fost deschisa o cafenea la etajul al cincilea al magazinului care a fost gandita pentru a oferi o experienta imersiva in cultura ceaiului britanic. Insa intregul concept este inspirat in intregime de identitatea brandului Jimmy Choo, iar peretii vor fi decorati cu plus intr-o nuanta de roz fuchsia. Cafeneaua va fi deschisa pana pe 30 septembrie si a fost gandita in mod intentionat pentru a fi cat mai „instagramabila”.
Cafeneaua se numeste Choo Cafe si are ca semnatura culoarea roz, care a devenit un fenomen si brand in sine in ultimii ani, si care in acest context are legatura cu noua linie de genti Jimmy Choo.
Interiorul cafenelei impresioneaza prin atentia la detalii, printr-un design modern, cu scaune in forme sculpturale, covoare roz si numeroase oglinzi.
Culoarea roz a fost aleasa pentru a promova noua linie de genti de piele Jimmy Choo din colectia Varenne Avenue care vor putea fi vazute in interiorul cafenelei incepand cu primele zile din luna septembrie.
Meniul cafenelei va fi curatoriat si pregatit de catre chefii multi-premiati de la Harrods si va avea ca tematica vara britanica.
Prin urmare, la baza meniului vor sta zmeura si capsunele proaspete, ceaiul, patiseria fina, sandwichurile de picnic si sampania. Experienta vine la pachet cu vesela si tacamuri roz, asortate si aliniate cu estetica brandului Jimmy Choo, gravate cu initiale aurite JC.
Printre deserturile care vor fi servite se afla si o versiune reinterpretata a clasicului ”mini Victoria sponge cake”, mousse-ul de ciocolata cu zmeura si mini eclere cu capsuni, toate marcate cu monograma comestibila a brandului Jimmy Choo.
In ceea ce priveste bauturile, a fost selectata o gama restransa de cafea de specialitate, alaturi de cele mai rafinate ceaiuri si infuzii de plante, cum sunt clasicele amestecuri Earl Grey si English Breakfast.
Choo Cafe nu este prima cafenea de brand de la Harrods. In 2019 Fendi si-a deschis propria cafenea in interiorul celebrului magazin.
Similar cu experienta Jimmy Choo, Fendi Caffe a fost deschisa pe parcursul lunilor de vara din 2019 iar interiorul, cat si vesela au fost decorate cu monograma brandului in nuante de negru si alb. Meniul a fost inspirat de Italia, tara de origine a casei de moda Fendi, si a inclus varietati de cappuccino, deserturi speciale si torturi.
In cafenea se afla si un mini-butic cu produse Fendi care puteau fi personalizabile, pentru o experienta de lux completa. In plus, clientii erau invitati sa-si documenteze experienta si sa o publice pe retelele de socializare.
Brandul Jimmy Choo isi are radacinile in cariera designerului Jimmy Choo, care si-a infiintat atelierul la sfarsitul anilor 1980 intr-un atelier din East End-ul londonez.
La inceput, Jimmy Choo isi vindea pantofii la o taraba din piata locala, intr-o zona in care lucrau majoritatea stilistilor si editorilor de moda importanti. Treptat, Choo a devenit cunoscut intre editorii revistelor din industria modei pentru ca putea recrea pantofii cu toc ai lui Manolo Blahnik in diferite culori.
La inceputul anilor 1990, Jimmy Choo a inceput sa lucreze pentru Printesa Diana dupa ce a auzit numele lui in presa. L-a chemat la Palatul Kensington si l-a rugat sa creeze incaltaminte special pentru ea, devenind buni prieteni in anii care au urmat.
Avand sustinerea editorului de moda Tamara Mellon de la Vogue UK, Choo a fondat o companie spcializata in pantofi de lux, genti de mana, accesorii si parfumuri si a deschis primele magazine in Londra. Succesul global al brandului a venit dupa ce pantofii au fost mentionati in al cincilea episod din fenomenul „Sex and the City” de la HBO, care l-a determinat pe Choo sa isi deschida primele magazine in SUA si sa devina unul dintre cei mai imitati designeri de incaltaminte din lume.
Pe langa faptul ca pantofii lui – 600 de modele sunt patentate – sunt preferati si purtati constant de cele mai cunoscute femei din lume – Choo a avut constant probleme cu piata de falsuri care a reusit sa ii copieze pantofii pana in punctul in care a inceput sa aiba probleme financiare si a vandut compania catre Michael Kors.