Rihanna va canta la Super Bowl in 2023. Evenimentul are loc pe 12 februarie 2023 si este produs tot de Jaz-Z
Rihanna va fi cap de afis la urmatorul Super Bowl, care va avea loc pe 12 februarie 2023 in Glendale, Arizona, SUA.
Castigatoarea de noua ori a Premiilor Grammy a fost cea care a anuntat evenimentul, tinand in mana o minge de fotbal NFL, informatie confirmata si de Roc Nation, compania ei de management condusa de Jay-Z, care face si organizarea pauzei Super Bowl, si Fox, canalul de televiziune care se ocupa de difuzarea meciurilor din 2023. Este al treilea an cand Roc Nation si Jesse Collins sunt producatori executivi ai show-ului Halftime SuperBowl, iar Hamish Hamilton este regizor.
Si in 2019 Rihanna a fost invitata sa faca parte din Super Bowl, insa a refuzat sa cante in semn de solidaritate cu jucatorul Colin Kaepernick, fost quarterback timp de sase sezoane la San Francisco 49ers, care s-a manifestat impotriva rasismului si a brutalitatii politiei fata de comunitatea de culoare din SUA, asezandu-se in genunchi in timpul imnului national.
Pana acum, Super Bowl a atras peste 120 de milioane de spectatori si a castigat trei premii Emmy, iar pentru 2023, inca nu au anuntat daca Rihanna va urca singura pe scena, sau va avea si alti invitati.
Canttreata nu a mai lansat niciun album din 2016, iar in acest timp, ea a comentat vag despre doua albume diferite, fiind fotografiata intrand si iesind din studiouri de inregistrari, dar nu a mai aparut nimic, ceea ce da speranta fanilor ca poate in februarie, anunta si un nou album.
Super Bowl este meciul pentru castigarea campionatului National Football League (NFL), fotbalul american profesionist. Lansat in 1967, a devenit cel mai urmarit program de televiziune din Statele Unite ale Americii si este considerat o sarbatoare nationala.
Multe vedete muzicale au cantat in deschiderea Super Bowl-ului si in timpul ceremoniilor din pauza meciului. Drepturile de televizare ale Super Bowl-ului sunt detinute in fiecare an de o singura televiziune importanta (în prezent, NBC), iar difuzarea anuala este faimoasa datorita faptului ca este cea mai scumpa publicitate din an.
In 2020, 30 de secunde de publicitate au costat 5.6 milioane de dolari, conform informatiilor aparute in presa. Tot in aceasta editie, Shakira si Jennifer Lopez au intretinut pauza Super Bowl, care a fost urmarita de nu mai putin de 104 milioane de oameni.
Spectacolul SuperBowl creeaza cele mai scumpe si memorabile showuri live ale celor mai populari artisti in lume. Anul trecut, The Weeknd a urcat pe scena pentru un show incendiar.
In 2019, spectacolul din pauza SuperBowl a apartinut celor de la Maroon 5, in 2018 lui Justin Timberlake, in 2017 a fost Lady Gaga, in 2016 au fost Coldplay, Beyonce si Bruno Mars, in 2015 a fost Katy Perry. Alte nume care au onorat scena SuperBowl au fost Red Hot Chili Peppers, Beyonce, Madonna, Black Eyed Peas, Usher, Slash, Lenny Kravitz, Missy Elliott sau The Who.