‘Love the future again’ colectia C&A primava-vara 2023 urmareste sa va creati fara mari eforturi o garderoba pentru toate ocaziile. Colectia promoveaza materiale naturale, in culori care se incadreaza in trei macrotendinte: Nature, Empowerment si Universal Healing
C&A a lansat Colectia Spring Summer 2023 cu tema “Love the future again”, in cadrul unui eveniment care s-a desfasurat la Cramele Codorniu din Barcelona. Cladirile sale reprezinta una din capodoperele artei moderniste a lumii, cu decenii de traditie – la fel ca si brandul C&A, creat acum 180 de ani.
Colectia Spring/Summer 2023 urmareste noua directie creativa pe care C&A a lansat-o in septembrie printr-o campanie de brand: imbracaminte de calitate la preturi accesibile pentru pentru o garderoba mai moderna, cu multiple optiuni pentru rutina zilnica.
Designerii C&A au creat o noua colectie bazata pe trei macrotrenduri: Nature, Empowerment si Universal Healing, care subliniaza angajamentul continuu al marcii pentru valori precum sustenabilitatea si incluziunea. Ca rezultat, colectia “Love the future again” se bazeaza pe materiale si culori naturale.
Cu scopul de a oferi clientilor imbracaminte confortabila, care sa le dea incredere, principalele materiale folosite la realizarea articolelor au fost bumbacul, voalul si inul, in combinatie cu alte materiale structurate precum twill-ul pentru costume si trenci-uri. In privinta culorilor, predomina nuantele de alb, bej si crem, iar in mai mica masura nuante puternice de violet, rosu si fucsia.
Drapajele si alte elemente de detaliu au un rol important in finisajele colectiei. Manecile cu volum sau decupajele adauga personalitate si libertate de miscare tinutelor. Croielile clasice si plise-urile sunt folosite pentru da o nota in plus de feminitate si confort.
Cu peste 1.300 de magazine situate in 17 tari europene si peste 25.000 de angajati, C&A este unul din retailerii de moda de top din Europa.