Trend. Statiunile de lux pentru relaxare ofera tratamente pentru a-i ajuta pe clienti sa se simta intineriti mult timp dupa vizita. Abordarile noi sunt extrem de accesibile pentru romani
Oaspetii si calatorii cauta mai mult decat sansa de a se relaxa: ei cauta sa se reincarce prin metode de rasfat terapeutic in statiunile de lux destinate relaxarii.
Acum, aceste tratamente cuceresc spa-urile din intreaga lume, iata cateva dintre cele mai exclusiviste propuneri ale spa-urilor din intraga lume.
The Leaf Spa din Miami a introdus recent masajul meditativ, pentru o experienta de un nou nivel in ceea ce priveste echilibrul minte-corp. Masajul incepe cu o meditatie ghidata si se imbina cu masajul fizic prin vibratiile unui bol sonor.
Spa-ul Pharomatiq din cadrul complexului Maslina Resort din Croatia incorporeaza natura in oferta sa plina de atentie cu tratamente cu ingrediente din flora si fauna locala pentru a conecta perfect vizitatorii cu natura. Dupa tratament, spa-ul incurajeaza, de asemenea, oaspetii sa exploreze singuri insula.
Armathwaite Hall Hotel and Spa ofera o experienta „rest, restore, rewild” ca o evadare in Regatul Unit. Sesiunile incep cu o experienta ghidata cu o baie in padure si se incheie cu o sesiune interactiva de wellness desfasurata in apropierea animalelor salbatice. Oaspetii pot sa hraneasca, sa mangaie si sa se joace cu alpaca, lemuri si mai multe alte specii pe cale de disparitie si domestice, ca o modalitate de a se destresa, relaxa si reconecta cu ei insisi.
Tendinta „Superself” din raportul nostru Future 100: 2023 al agentiei Wunderman Thompson prezinta modul in care perspectivele consumatorilor privind sanatatea si bunastarea evolueaza si se imbina. Selfridges, marele retailer britanic, si-a reajusteaza oferta pentru a se alinia la aceasta naratiune a consumatorilor, repozitionandu-se ca un retailer al „bunastarii” cu experiente de produse curatoriate, „experiente senzoriale” relaxante si un „nou tip de terapie cu amanuntul” care conecteaza cumparatorii cu antrenori de incredere, specialisti in respiratie si terapeuti sexuali.
Analistii de trenduri spun ca aceasta noua abordare “de lux” a relaxarii provine din dorinta consumatorilor de a se simti bine, mai degraba decat de a arata bine.
Selfmade, un brand de wellness ale carui produse se bazeaza pe concepte psihologice si de sanatate mintala, exploateaza aceasta nevoie de a se simti bine in loc sa arate bine. Sociologii spun ca tot mai mult brandurile se vor concentra pe a schimba abordarea despre „ce este frumos” in „a se simti frumos”.
Spa-urile si destinatiile care doresc sa se conecteze cu consumatorii centrati pe bunastare pot oferi tratamente si experiente care se aliniaza cu obiectivele lor de sanatate mintala pentru a se implica mai bine cu vizitatorii si a le satisface nevoile.
In Romania avem mai multe asemenea resorturi care integreaza viata in natura cu spa-uri si tratamentele wellness, avantajul nostru fiind ca inca mai avem locuri cu produse alimentare autentice, locale, precum si locuri modernizate in mijlocul naturii izolate de tehnologie, dar suficient de aproape de marile orase pentru eventualitatea unor urgente. Din aceasta perspectiva, turismul in Romania ar putea avea o crestere impresionanta in anii urmatori, cu o strategie pe masura.