Skip to content

Invitatii interactive pentru turistii din Barcelorna de a veni in Romania. Campania e creata de organizatorii Electric Castle.

Supraturismul – o problema reala pentru Barcelona si alte orase mari din Europa, isi poate gasi rezolvarea in Romania. Electric Castle a lansat „TouristsGo.Ro”, initiativa prin care turistii care sufoca, in prezent, strazile din metropola pot descoperi alternative la fel de interesante, la o distanta de doar 3 ore de zbor. 

„Tourists Go Home,” „Dear Tourists, Please Leave,” „Tourism Kills the City” (“Turisti, plecati acasa”, „Dragi turisti, va rugam sa plecati”, „Turismul ucide orasul”) sunt doar cateva dintre mesajele cu care un turist este intampinat pe orice strada din Barcelona.

Organizatorii Electric Castle le transforma semnificatia negativa, adaugand www. la inceputul si .ro la finalul fiecarui mesaj. Astfel, ele devin domenii web redirectionate catre www.TouristsGo.Ro, care prezinta destinatii alternative, fie direct catre festival, fie in Cluj, Muntii Apuseni sau alte zone din Transilvania.

Sute de astfel de graffiti-uri din Barcelona au fost adaptate in ultimele zile. Initiativa a atras atentia localnicilor, iar alaturi de ei, peste 50 de locatii partenere (restaurante, baruri, cafenele, hoteluri) s-au alaturat campaniei, afisand mesajele propuse de festival (video). De altfel, pe touristsgo.ro, localnicii pot gasi sugestii de actiuni prin care se pot implica in campanie.

Romania a pierdut, in perioada pandemiei, un flux important de turisti straini care vizita tara, in 2022, numarul acestora fiind cu 40% mai mic decat in 2019. Cu peste 15% participanti venind din tari europene precum Marea Britanie, Germania, Spania sau Olanda, Electric Castle reprezinta una dintre optiunile viabile de incurajare a turistilor sa descopere nu doar un festival multipremiat, ci si o destinatie ce poate fi explorata in orice perioada a anului.

Citește în continuare