Efectul de domino al imposturii. Meghan Markle e numita de agentii de casting ca fiind lipsita de talent in contextul anularii acordului cu Spotify. Fosta actrita are in lucru un proiect prin care vrea sa rivalizeze cu familia Beckham
Un nou val de critici la adresa lui Meghan Markle dupa prabusirea acordului ei de podcast cu Spotify a luat amploare, odata cu declaratiile unui agent important de la Hollywood care a catalogat-o pe fosta actrita drept „lipsita de talent”.
Jeremy Zimmer, directorul executiv al United Talent Agency (UTA), a facut aceste comentarii in timpul unei discutii despre podcasting si despre rolul celebritatilor, in cadrul unui festival de publicitate din Cannes, mentioneaza The Guardian.
In timpul conferintei de publicitate din Cannes, unul dintre subiectele abordate de cei mai importanti oameni de decizie pentru mari branduri international a fost calea spre success pe care o abordeaza cuplul Harry si Meghan. S
„Se pare ca Meghan Markle nu era un mare talent audio, sau neaparat orice fel de talent”, a spus Zimmer, care reprezinta multi actori mari de la Hollywood. „Si, stiti, doar pentru ca esti faimos nu inseamna ca esti grozav la ceva”.
Desi faptul ca numele cuplului este mentionat intr-un asemenea context care o poate influuenta in business, iar criticile care Meghan sunt intr-o continua crestere, fosta actrita isi continua incercarile de a-si gasi un drum spre mai multi bani, mai multa celebritate.
In incercarea de a se impune ca un brand proeminent, Harry si Meghan Markle sunt pregatiti sa se lanseze intr-o noua aventura prin care isi doresc sa rivalizeze cu succesul cuplului David si Victoria Beckham.
In ultima vreme, au aparut zvonuri despre care se banuieste ca au fost lansate chiar de echipa celor doi, potrivit carora Meghan ar fi pe punctul de a semna un contract de colaborare cu renumita casa de moda Dior. Cu toate acestea, gigantul modei a negat orice asemenea asociere.
Cei doi intentioneaza in acest moment sa creeze un intreg mediu de stil de viata pe care oamenii sa il imbratiseze cu entuziasm, cu produse de beauty, de design vestimentar, parfumuri pentru a-si monetiza imaginea.
Revista Marca a citat un expert cu care cei doi au lucrat pentru a crea contextul unui asemenea brand, mentionand ca referintele sunt in familia Beckham si ca strategia viitoare urmareste sa-l apropie pe Harry ca stil de viata mai apropiat de moda si de familie, in timp ce la Meghan se doreste o apropiere pe produse de beauty. Cei doi au in pregatire un parfum pentru care liciteaza maai multe companii producatoare de profilm din intreaga lume.
Dincolo de toate controversele, determinarea si perseverenta incercarilor de exploatare a brandului cuplului pot fi lectii bune de marketing.
Fosta actrita si-a incercat talentul si in carti pentru copii, nu doar in podcast-uri. In Romania a fost tradusa prima ei carte pentru copii.