Skip to content

UPDATE: Dupa ce biletele pentru primul concert s-au vandut in timp record, Coldplay va sustine un al doilea concert la Bucuresti pe 13 iunie 2024. A fost deschisa deja lista pentru presale pentru noul show.

UPDATE: Emagic, partenerul local care organizeaza concertul Coldplay de la Bucuresti a anuntat ca a fost deja adaugat un al doilea show al trupei britanice. La mai putin de doua ore de la deschiderea inscrierilor pentru presale, s-au ocupat deja locurile pentru primul concert, acum va puteti inscrie pentru achizitionarea biletelor pe  Coldplay.com.

Este un moment istoric in istoria concertelor sustinute in Romania, Coldplay fiind prima trupa care reuseste sa vanda atat de repede biletele pentru un concert pe stadion.

Dupa succesul extraordinar al turneului european Coldplay din vara aceasta – ce a culminat cu cel de-al patrulea show la Amsterdam – trupa a anuntat astazi a treia parte a turneului Music Of The Spheres World Tour, cu date programate in Europa in lunile iunie, iulie si august 2024.

Pe lista concertelor sunt incluse si primele showuri ale trupei in Romania, Grecia si Finlanda.  Prezenta lor la Bucuresti a fost dezvaluita in timpul unui spectacol sustinut pe scena insa confirmarea oficiala a venit de la Emagic, partenerul local care organizeaza evenimentul alaturi de Live Nation.

Coldplay va canta la Bucuresti in premiera pe 12 iunie 2024, la Arena Nationala. Pentru a achizitiona bilete, va puteti inregistra deja pentru presale.

Fanii care doresc sa aiba primii acces la bilete se pot inregistra acum la presale – care va incepe marti, 25 iulie – pe Coldplay.com. De asemenea, pentru evenimentul de la Bucuresti pe site va fi disponibila si o campanie de presale destinata clientilor BCR, unul dintre sponsorii evenimentului.

Campania de presale pentru Bucuresti va incepe la ora 09:00, precum si pentru Atena, Budapesta, Lyon, Roma si Helsinki, si la 10:00 pentru Dusseldorf, Munich, Viena si Dublin.

Vanzarea pentru publicul general incepe vineri, 28 iulie, la 10:00 pentru toate orasele.

Coldplay au confirmat de asemenea ca vor pune la dispozitia publicului, la o data ulterioara, un numar limitat de bilete Infinity Tickets. Coldplay va lansa Infinity Tickets pentru fiecare concert, din dorinta de a se asigura ca preturile biletelor pentru evenimentele din cadrul turneului Music Of The Spheres World Tour sunt accesibile pentru fani. Infinity Tickets vor costa aproximativ 20 EURO. Comenzile pentru aceste bilete vor fi restrictionate la 2 bucati per fan si se vor putea cumpara doar in pereche de doua locuri (situate unul langa altul).

De la primul concert al turneului,  “Music Of The Spheres World Tour”, ce a avut loc in martie 2022, Coldplay a vandut peste 7.5 milioane de bilete – cea mai mare cifra de vanzari a unui turneu in ultimii doi ani. 

Turneul a primit recenzii pozitive atat de la fani, cat si de la critici si a primit titlul de “Favourite Touring Artist” in cadrul premiilor AMA din 2022, precum si titlul de “Turneul Anului”, oferit de iHeartRadio Awards in 2023.

Luna trecuta, un raport al Institutului de Tehnologie din Massachusetts a dezvaluit ca acest turneu Coldplay a produs pana acum cu 47% mai putine emisii de CO2 decat turneul precedent din 2016/ 2017 (in urma unei comparatii de la show la show) si ca pana in prezent au fost plantati deja 5 milioane de copaci in toata lumea (cate un copac pentru fiecare participant la concertele trupei).

Mai jos gasiti datele turneului european Coldplay de anul viitor.

IUNIE 2024

8: Atena – Stadionul Olimpic 

12: Bucuresti – Arena Națională

16: Budapesta – Puskás Aréna

22: Lyon – Stadionul Groupama 

23: Lyon – Stadionul Groupama 

IULIE 2024

12: Roma – Stadio Olimpico 

13: Roma – Stadio Olimpico

20: Düsseldorf – Merkur Spiel-Arena

21: Düsseldorf – Merkur Spiel-Arena

28: Helsinki – Olympiastadion

AUGUST 2024

15: Munich – Olympiastadion

17: Munich – Olympiastadion

21: Viena – Ernst-Happel-Stadion

22: Viena – Ernst-Happel-Stadion

29: Dublin – Croke Park

30: Dublin – Croke Park

Chris Martin a anuntat ca pana in 2025 vor lansa ultimele 3 albume din cariera Coldplay. Penultimul va fi un muzical si ar putea fi insotit de un film iar ultimul va fi o revenire la origini.

Chris Martin a trasat o harta a urmatorilor 3 ani pentru Coldplay si a declarat ca este sigur ca nu vor mai lansa muzica noua dupa 2025: „Nu doar cred ca asta vom face. Stiu ca asta vom face. Catalogul Coldplay se va incheia atunci.”

Martin a spus ca „Vom avea 12 albume in total. Pentru ca ne ia foarte mult sa punem tot ce avem in ele. Iubim ce facem si e minunat dar este si foarte intens. Si pentru ca stiu ca acest drum este finit, nu simt ca procesul de a crea muzica este dificil, mi se pare ca „Asta e ceea ce ar trebui sa facem”.

In privinta concertelor, solistul este de parere ca „poate ca vom continua sa facem turnee, mereu vom fi impreuna ca un grup de muzicieni si prieteni. Dar cred ca povestea albumelor noastre se termina aici.”

Coldplay este cea mai bine vanduta trupa britanica a acestui secol, iar povestea ei incepe in 1996.

Coldplay a devenit nu doar una dintre cele mai celebre trupe rock din punct de vedere comercial, ci una dintre cele mai populare trupe indragite de participantii la concerte, datorita muzicii lor deosebite si a atitudinii hiper-concert, care se reflecta cu succes in fiecare show.

In ultimele spectacole, trupa a folosit efecte speciale cu lumini si sunete, inovatii tehnologice si moduri neobisnuite de a interactiona cu publicul.

De-a lungul timpului, Coldplay a castigat numeroase premii Grammy, devenind faimoasa odata cu lansarea single-ului Yellow. Lansat in 2008, albumul „Viva la Vida or Death and All His Friends” a fost premiat cu doua premii Grammy, pentru „Cel mai bun album rock al anului” si pentru „Cea mai buna formatie”. Tot din acest album face parte si hit-ul Viva la Vida care a primit premiul Grammy pentru „Cantecul anului 2008.” In acelasi an, la Q Awards, trupa britanica a castigat premiul pentru The Best Act in the World Today.

Trupa Coldplay a castigat sapte premii Grammy, opt  premii Brit Awards si cinci NME Awards.

In anul 2011, Mylo Xyloto – cel de-al cincilea album de studio al trupei britanice, un album-concept despre dragoste – a depasit recordul celor mai vandute copii digitale ale unui album. Doar in prima saptamana, pe iTunes s-au vandut peste 500.000 de copii digitale. In total au fost vandute peste 20 milioane de copii digitale.

Citește în continuare