Primele imagini cu „Lumea Frozen”, prima atractie cu Regatul de Gheata din parcurile Disneyland care va fi deschisa in curand. Castelul Arendelle si Palatul Elsai au fost recreate intocmai ca in animatie.
Compania Disney a confirmat data de deschidere a primei atractii dedicate Regatului de Gheata din universul animatiilor „Frozen”. Incepand cu 20 noiembrie, „Lumea Frozen” va putea fi vizitata la Disneyland Hong Kong intr-o scenografie absolut spectaculoasa.
Noua atractie le va permite vizitatorilor sa exploreze Arendelle, orasul natal al Elsai si al Annei.
Inspirata de filmele de succes „Frozen” si „Frozen 2”, atractia va fi compusa din Castelul Arendelle si Palatul de Gheata al Elsai. Cu aceasta aditie, parcul tematic din Hong Kong va avea cele mai multe castele dintre toate parcurile Disney din lume.
Pe langa cele doua zone mentionate, vizitatorii vor avea acces si in piata orasului Arendelle dar si in zona de padure unde Ana ii intalneste pe Olaf si Sven.
„Lumea Frozen” va include doua atractii care ii va misca pe fanii francizei inspirata de „Craiasa zapezii” a lui Hans Christian Andersen: caruselul „Frozen Ever After” care exista deja la Walt Disney Resort din Orlando si ii poarta la Palatul de Gheata al Elsai, si un al doilea carusel intitulat „Wandering Oaken’s Sliding Sleighs” care ii plimba in jurul muntilor de langa Arendelle si va fi condus de Olaf si Sven.
Primele imagini ale noilor atractii reitereaza geniul creatorilor de magie din spatele parcurilor Disneyland. S-a lucrat la cele mai mici detalii pentru a aduce in realitate o lume care pana acum a exista numai in mediul digital.
Pe langa cele doua carusele, „Lumea Frozen” le permite vizitatorilor sa participe la „Ziua Zapezii de Vara”, adica la ziua in care printesa Anna a salvat-o pe Elsa si regatul printr-un act de iubire. Oaspetii vor putea sa o intalneasca pe Elsa la Palatul ei de Gheata, sa urce la bordul saniei alunecoase a lui Wandering Oaken si sa se bucure de o experienta interactiva cu personajele de la Playhouse in the Woods.
Personajele Anna, Elsa si Kristoff din filme sunt reprezentate de figurine „Audio-Animatronics” complet electriconice, despre care echipa de imagineers — Walt Disney Imagineering, o combinatie intre imaginatie si inginerie — au declarat ca vor fi cele mai avansate avataruri de pana acum.
In Lumea Frozen, vizitatorii cei mici vor gasi haine cu modele roz, ateliere unde isi pot coafa parul ca Elsa, pot purta o pelerina ca Anna si isi pot vopsi fata in nuante stralucitoare, inspirate de textura ghetii.
Pe langa cele mentionate deja, noua lume Disneyland include si Muntele de Nord, cel mai inalt punct din Arendelle, Golful Arendelle, cu barci de pescuit precum cele pe care a cazut Anna cand l-a intalnit pe Printul Hans; Turnul cu Ceas, unde Anna a dansat cu Hans; si Fantana Prieteniei, unde Elsa isi foloseste puterile magice pentru a ingheta apa in ornamente de fulgi de zapada.
Exista, de asemenea, noi spatii de vanzare a unor produse tematice Frozen si facilitati pentru mancare si bauturi racoritoare. Toate magazinele au nume inspirate din cultura nordica iar mancarurile servite in restaurante sunt specifice sezonului rece.
Reprezentantii companiei Disney au anuntat ieri ca in urmatorii 10 ani vor dubla cheltuielile pentru parcurile de distractii.
The Walt Disney Co. a dezvaluit planurile de crestere a cheltuielilor de capital in segmentul de afaceri „Disney Parks, Experiences and Products” pentru a le dubla intr-o perioada de 10 ani, comparativ cu deceniul anterior, pana la aproximativ 60 de miliarde de dolari.
Compania detine cele mai mari spatii din lume cand vine vorba de parcuri tematice de turism, incluzand 12 parcuri in sase locuri la nivel global la care se adauga Disney Cruise Line, care viziteaza 94 de porturi din 40 de tari.
In plus, statistici recente arata ca Disneyland este locul de pe Pamant care apare cel mai des in imaginile de pe Instagram si se estimeaza ca aproximativ 100 de milioane de persoane viziteaza parcurile tematice Disney in fiecare an, dar „exista inca un potential enorm neexploatat pentru a ajunge la mai multi consumatori”, a precizat compania. Potrivit cercetarilor interne ale Disney, piata careia i se adreseaza parcurile sale tematice este de peste 700 de milioane de persoane, pentru fiecare oaspete care viziteaza un parc Disney, exista mai mult de 10 persoane „cu afinitate Disney” care nu o fac.
Investitia de 60 de miliarde de dolari presupune explorarea altor personaje si francize care nu au fost transpuse pana acum in atractii in parcurile Disneyland.