Destinatii inedite in Romania: Ghid de turism, o initiativa METRO. 5 locuri spectaculoase pe care echipa urban.ro le-a descoperit in acest ghid
Intr-o campanie de sustinere constanta a comunitatilor si micilor afaceri din tara noastra, METRO Romania tocmai a lansat a patra editie a „Romania: Ghid de turism”, un proiect prin care puteti descoperi locuri spectaculoase de vacanta, cazari exceptionale in hoteluri sau pensiuni ale micilor antreprenori si chefi gata sa va seduca prin preparate inspirate din gastronomia locala.
Vorbim de un proiect amplu care are peste 280 de obiective turistice, atent selectate si prezentate pe regiuni istorice, intr-un demers care va invita sa explorati diversitatea culturala si peisagistica a Romaniei. In ghidul pe care il gasiti online aici descoperiti si peste 280 de locuri de cazare si restaurante, toti partenerii recomandati fiind clienti METRO.
E o actiune frumoasa care pune in prim plan clientii companiei, promovandu-i si validandu-le munca, girand pentru efortul lor de a oferi turistilor cele mai bune produse si servicii locale.
Ghidul, disponibil momentan in limba romana si, incepand cu luna mai, in limba engleza, este gandit ca un instrument de sustinere activa a antreprenorilor care ajuta la dezvoltarea turismului autohton, promovand Romania ca destinatie turistica de top si sustinand in acelasi timp comunitatea HoReCa locala.
„Acest ghid capteaza esenta si spiritul antreprenorial al Romaniei, punand in lumina antreprenorii nostri dedicati din turism. La METRO, nu ne consideram doar furnizori, ci parteneri ai acestor oameni indrazneti, care isi asuma riscuri si muncesc cu pasiune zi de zi. Fiecare recomandare de cazare sau restaurant din ghidul nostru reprezinta o poveste de succes, un vis transformat in realitate, iar noi suntem mandri sa fim alaturi de clientii nostri in aceasta calatorie”, afirma Adrian Ariciu, CEO la METRO Romania.
5 locuri spectaculoase din Romania pe care echipa Urban.ro le-a descoperit in Ghidul de Turism METRO
Laguna Albastra – un lac antropic la 30 km de Cluj Napoca, in apropierea comunei Aghiresu. Lacul s-a format pe locul unei foste mine de argila alba, unde precipitatiile naturale si raurile subterane din zona s-au acumulat sub forma unui lac de o frumusete spectaculoasa. Daca ajungeti in zona, sa stiti ca aproape e si castelul Bocskai, construit in secolul XVI—lea.
In judetul Alba este rezervatia Hateg Silvut, primul loc de pe teritoriul Romaniei in care a fost reintrodus zimbrul european disparut din fauna tarii dupa 1852.
Rezervatia, care e la 3 km de orasul Hateg, a pornit de la o pereche de zimbri adusi din Polonia, Podarec si Polonka. De-a lungul anilor aici au crescut 47 de pui de zimbri.
Cascada Mezotermala de la Toplita este singura cascada cu apa termala din Romania. Apa are 27 de grade si e cu adevarat spectaculoasa caderea de ape, locul e arie protejata de interes national si rezervatie naturala de tip biologic si peisagistic.
In judetul Bistrita Nasaud este Castelul Bethlen de la Arcalia, Comuna Sieu-Magheru. Singurul castel din Transilvania construit in stilul mauro bizantin. In jurul castelului se afla un parc dendrologic care contine peste 150 de specii de copaci.
In Oltenia gasiti rezervatia de narcise de la Preajba, la 5 km de Targu Jiu. De vizitat in luna mai, cand narcisele sunt inflorite si sunt sarbatori locale care le sunt destinate.
Cu o mentiune speciala, in ghid in zona Brasov gasiti si o recomandare de a vizita coloanele de bazalt si vulcanul de la Racos facute celebre de filmul Django realizat aici si difuzat in toata lumea… Luati-va putin timp sa rasfoiti ghidul, sigur gasiti locuri noi de explorat in Romania pentru vacantele dvs viitoare.
Dacă va aflati in apropierea unuia dintre obiectivele mentionate si este ora pranzului sau vreti sa degustati specialitatile locale, ghidul poate fi o sursa de inspiratie pentru a alege restaurantul unde sa luati masa.
Daca va atrag obiectivele turistice nou descoperite, e bine sa stiti ca in ghid veti gasi sugestii de cazare recomandate de METRO, de la hoteluri cunoscute pana la pensiuni mai mici, dar cochete.
Lansarea editiei a patra din „Romania: Ghid de turism” vine dupa ce, la inceput de an, METRO a anuntat parteneriatul cu „Destinatia anului”, cea mai mare competitie turistica din Romania, si a initiat campania de comunicare proprie – „Vis de antreprenor”.
Aceasta este o platforma online unde clientii METRO din industriile ospitalitatii si comertului traditional au oportunitatea sa-si impartaseasca povestile de succes, provocarile intampinate si lectiile invatate pe parcursul calatoriei lor in antreprenoriat, iar METRO le promoveaza.