Skip to content

Rihanna o inlocuieste pe Charlize Theron si devine noua imagine a parfumurilor J’Adore de la Dior. Artista care detine propriul imperiu de produse de beauty lucreaza cu Dior de aproape 10 ani.

Rihanna a fost numita imagine a liniei de parfumuri J’Adore de la Dior. In demersul casei de moda franceze de a atrage consumatorii tineri catre unul dintre produsele sale emblematice, artista de origine din Barbados va aparea in noua campanie a parfumului, fotografiata de Steven Klein, pe 1 septembrie.

Anuntul colaborarii dintre Rihanna si J’Adore a fost publicat in premiera pe  Business of Fashion unde a fost dezvaluita si o prima fotografie cu Rihanna intr-o tinuta Dior.

Brandul cool al Rihannei este atat de puternic incat transcede limitarile impuse in mod obisnuit de astfel de colaborari. Desi are propriile colectii de beauty, imbracaminte si accesorii sub brandul FENTY, artista este imaginea gentilor Louis Vuitton iar acum a parfumurilor Dior.

Fotografie din 2024

Devenita o mogula in industriile modei si frumusetii, Rihanna lucreaza cu Dior inca din 2015 cand a devenit primul ambasador de culoare al celebrei case de moda. In ultimii noua ani a mentinut o relatie constanta cu reprezentantii brandului, insa J’Adore va fi cel mai mare proiect Rihanna-Dior din 2018 pana in prezent.

„Este atat o onoare, cat si o misiune sa fiu noua imagine a J’adore. Parfumul, pe care il cunosc si il iubesc de atat de mult timp, inseamna atat de mult pentru femei. Astept cu nerabdare sa ma alatur acestei aventuri si sa contribui la ea prin lumea mea, povestea mea, radacinile mele, precum si prin creativitatea si propria mea feminitate.”, a declarat Rihanna.

„De la crearea sa in 1999, J’Adore a fost intotdeauna intruchipata de femei puternice, triumfatoare si inspiratoare. Alegerea Rihannei pentru a fi urmatoarea imagine a J’Adore a fost evidenta pentru noi. Nu numai ca este una dintre cele mai mari si mai puternice artiste din toate timpurile, dar este si multitalentata, un antreprenor de succes, implicata in campanii umanitare, mama a doi copii si o frumusete unica.” a declarat Véronique Courtois, director executiv al Parfums Christian Dior care a subliniat ca Dior a fost intotdeauna asociat cu icoane ale culturii pop, printese si regine.

Desi cariera ei muzicala este pusa pe pauza de mai multi ani, Rihanna ramane unul dintre cei mai premiati si ascultati artisti americani. In palmares are 9 trofee Grammy si este prima solista care a avut 10 melodii care au atins 1 miliard de difuzari (fiecare) pe Spotify.

Pe langa muzica, Rihanna a lansat Fundatia Clara Lionel, care sprijina si finanteaza programe de educatie si de combatere a schimbarilor climatice in intreaga lume, precum si casa de moda Fenty si Fenty Beauty, ambele sub egida conglomeratului LVMH.

In trecut si-a incercat talentul si in filme precum „Ocean’s 8”, „Valerian and the City of a Thousand Planets” si „Battleship”. 

In 2018, guvernul din Barbados, insula ei natala, a numit-o ambasador oficial al culturii si al tineretului iar in 2021 a fost numita “eroina nationala” a locului. Este un model pentru mai multe generatii, in special pentru tineri, povestea si personalitatea ei fiind inspirationale chiar si la aproape doua decenii de la debutul ei muzical.

Colaborarea Rihannei cu Dior include rolul principal in „Secret Garden IV”, un scurtmetraj filmat in interiorul Palatului Versailles, care a aparut in mai 2015. 

In anul urmator, Rihanna si Dior au colaborat la o colectie de ochelari de soare.

In calitate de imagine a parfumului J’Adore, Rihanna o inlocuieste pe Charlize Theron, care a avut rolul timp de 20 de ani. In viitor, Theron va fi ambasadoarea colectiilor de Haute Joaillerie Dior si a produselor de ingrijire a pielii.

Potrivit lui Courtois, J’Adore ramane printre liderii pietei de parfumuri la nivel mondial, deoarece continua sa se reinventeze cu produse precum Parfum d’Eau, prima apa de parfum fara alcool. 

Recent, a fost lansat L’Or de J’Adore, primul parfum important creat pentru Dior de Francis Kurkdjian dupa ce a devenit directorul de creatie al casei de parfumuri in octombrie 2021.

De-a lungul anilor, J’Adore, creat initial de Calice Becker, a fost interpretat de diversi parfumieri, inclusiv de François Demachy. Iar campaniile de promovare au devenit momente iconice in industria modei, fiind filmate si fotografiate de artisti precum Jean-Baptiste Mondino, Jean-Jacques Annaud, Romain Gavras, Craig McDean si Peter Lindbergh. 

Anul trecut, la Palais des Beaux-Arts din Paris a fost deschisa o expozitie intitulata „Dior J’Adore!” care a exploatat patrimoniul parfumului si a analizat centralitatea acestuia ca parte a identitatii brandului Dior. Pana acum a atras 40.000 de vizitatori.

Numele J’Adore provine de la expresia de adoratie pe care Christian Dior insusi o folosea frecvent.

Documentarul „Inside the Dream”, care a fost lansat la sfarsitul anului trecut, este unul dintre marile succese Dior din ultimii ani, a atras pana acum 45 de milioane de vizualizari pe Prime Video si Canal+. Filmul spune povestea creatiei parfumului L’Or de J’Adore, pe parcursul a 18 luni, calatorind pe tot globul in India si Japonia, precum si pe campurile din sudul Frantei, unde sunt cultivate florile parfumului Dior.