Skip to content

Tendinte in dating. Tinerii din Spania renunta la aplicatii precum Tinder si se duc in supermarketuri intre anumite ore pentru a-si gasi perechea. Trucul a inceput pe TikTok si implica anumite fructe si dulciuri.

Tinerii din Spania renunta la aplicatiile de dating pentru a-si gasi parteneri in supermarketuri. Impulsionati de tendinta raspandita pe TikTok in ultima vreme, ibericii au decis sa ia cu asalt magazinele din lantul Mercadona pentru a-si gasi iubiti si iubite.

Obiceiul neobisnuit arata pe de o parte cat de plictisita este generatia Z (cu varste intre 12 si 27 de ani) de discutiile interminabile de pe aplicatiile de dating si retelele de socializare. Studiile arata ca tinerii sunt in cautarea unor experiente mult mai serioase decat o conexiune ocazionala sau digitala.

Pe TikTok, trendul este ca tinerii singuri sa mearga la supermarketurile Mercadona intre orele 19:00 si 20:00 pentru „ora de flirt” si sa puna un ananas cu capul in jos in cosul de cumparaturi, ca un semnal ca sunt disponibili pentru ceilalti.

Dupa ce s-au plimbat prin magazin cu ananasul in cos si au vazut pe cineva pe care il considera atragator si foloseste aceeasi tehnica a fructului intors, trebuie sa incerce sa-si ciocneasca fiecare cos de cumparaturi in parte pentru a se potrivit cu persoana respectiva. Momentan, cei care adereaza la aceasta tactica au declarat ca se afla mai degraba in cautarea unei experiente sociale inedite, nefiind deloc interesati in cumparaturi.

Primul semn al acestei tendinte provine din 2017, de la o concurenta a emisiunii „First Dates”, care s-a descris ca fiind o „romantica fara speranta”. In ultimii ani, prin TikTok, adolescentii si tinerii redescopera diverse seriale si emisiuni TV pe care le urmareau in copilarie si pe care le transforma in meme-uri, GIF-uri si videoclipuri virale, deseori cu o tenta haioasa. 

In Spania, tendinta a fost activata de actrita si comedianta Vivy Lin care a postat o sceneta tipica de TikTok, in care joaca alaturi de prietena sa, Carla Alarcón. Momentul a devenit viral si a strans tot mai multi adepti.

@yosoyvivylin ¿Lo sabíais? 🤣🤣🤣🤣 // Muero con las cosas de mi @Carla Alarcón Román ♬ Quirky Suspenseful Indie-Comedy(1115050) – Kenji Ueda

Obiceiul s-a raspandit si la portughezi, vecinii spaniolilor, care au inceput sa-si imparteasca pe TikTok si pe X (fostul Twitter) experientele cu “trucul Mercadonna”.

Pe masura ce acest truc evolueaza, sunt create noi coduri care dicteaza intentiile cuiva. Practic, apare un intreg limbaj al conexiunilor sociale care transforma gasirea unui partener intr-un joc complex.

De exemplu, noile reguli arata ca ciocolata poate fi un semn de ceva ocazional, in timp ce legumele ambalate in carucior sunt un indiciu al unui angajament mai serios.

Citește în continuare