Galerie foto. 100 de tinute elegante, cool si memorabile de la Mercedes Benz Bucharest Fashion Week 2024.
Zilele trecute a avut loc Bucharest Fashion Week, o prima editie sustinuta de Mercedes-Benz, partenerul de lunga durata al celor mai mari saptamani ale modei la nivel mondial.
Timp de trei zile, Bucurestiului a devenit capitala modei est-europene cu defilari ale atelierelor de moda romanesti, moldovene si ucrainiene care au atras un public numeros atat in salile unde s-au desfasurat defilarile dar si in Piata George Enescu unde au fost difuzate showurile in timp real.
Mai jos va invitam sa admirati 100 de tinute spectaculoase, memorabile sau perfecte pentru actualizarea garderobei la tendintele actuale.
Defilarile de moda au avut loc atat in cladiri istorice, cat si in spatii neconventionale, de la Sala Tronului a Palatului Regal unde au avut loc showurile Litkovska, Gudu, Keburia, Murmur, Carmen Secareanu, Rhea Costa, Ami Amalia, Katea Gri si Elena Reva, la Sala de Marmura de la Casa Presei Libere unde a fost prezentata noua colectia Nissa. La S.E.N.A.T. Gallery s-a putut vedea colectia Manuri, iar la Nicodim Gallery sunt prezentate creatiile fabuloase ale brandului Almaz.
Brandul GUDU a fost creat in 2015 la Kiev, directorul de creatie fiind designerul georgian Lasha Mdinaradze.
Misiunea de baza GUDU este emanciparea femeilor prin crearea unor look-uri rafinat croite care pun accentul pe feminitate. „Femeia este intotdeauna in centrul atentiei mele, – spune Lasha Mdinaradze. – imi doresc sa creez pentru ea tinute care sa ii dezvaluie puterea blanda, personalitatea si pasiunea, toate in acelasi timp”.
Fondat in 2011 de Manuela Pungan, brandul MANURÍ mizeaza pe croieli indraznete, feminine si usor de purtat de la zi la noapte.
Spiritul brandului este “forever young”, un aspect care este redat prin siluete cu decupaje s asimetrii, blazere supradimensionate, bine croite, si detalii minutioase. Pentru noua colectie, MANURI mizeaza pe feminitate, siluete care imbratiseaza corpul si materiale perfecte pentru zilele toride.
Lansat in 2009 in Romania, Rhea Costa este reprezentat prin colectiile Day to Night, Ready to Wear, Evening sau Bridal, fiind recunoscute la nivel global si disponibile in selectiile magazinelor de lux din Europa Centrala, Orientul Mijlociu, Asia sau Statele Unite ale Americii.
Andreea Constantin a creat brandul Rhea Costa in 2009, dupa cativa ani de experienta in lumea modei ca model si ca stilist al revistelor Viva si Glamour.
Prezenta brandului la targurile internationale si agentii de vanzari si de comunicare din intreaga lumea au transformat-o Rhea Costa intr-o afacere prezenta in Europa Centrala, SUA, Orientul Mijlociu si Asia.
Printre vedetele si celebritatile de la Hollywood care aleg sa poarte creatiile Rhea Costa se numara Kate Beckinsale, Ciara, Gigi Hadid, Emily Ratajkowski, Demi Lovato, Britney Spears, Giuliana Rancic (la MET Gala 2014), Kelly Rowland sau Catherine Zeta-Jones.
MURMUR a fost lansat in 2011 ca o reconectare cu feminitatea si senzualitatea prin intermediul pret-a-porter.
Brandul designerului Andreea Badala a mizat pe feminitatea anilor ’50, ritualul de dezbracare si formele lenjeriei vintage transpuse in tinute purtabile, de zi si de seara, adaptate in siluete moderne cu iz de atemporalitate.
MURMUR a fost purtat de celebritati precum Lady Gaga, Madonna, Beyoncé, Miley Cyrus, Ariana Grande, Katy Perry, Rita Ora, Kristen Stewart si Dua Lipa si prezentat in reviste internationale precum Vogue UK si Paper magazine. Brandul este prezent la nivel international in magazine din Europa (Franta, Italia, Germania, Olanda, Elvetia, Grecia, Portugalia, Polonia) si America de Nord – SUA si Canada.
Din 2017, AMI AMALIA creeaza piese impresionante din tricotajele care au devenit semnatura brandului.
Descrise drept “cele mai luxoase fire naturale din lume”, tricotajele AMI AMALIA folosesc tehnologia si designuri gandite pentru a evidentia faptul ca tricotajul este in tendinte, este sustenabil si poate fi elegant. Valorile cheie ale brandului sunt sustenabilitatea si conceptul de “slow fashion”, un aspect care a ajutat creatiile sa fie iubite si la nivel international.
Carmen Secareanu este unul dintre cei mai apreciati designeri in comunitatea cunoscatorilor de moda din Romania.
Carmen Secareanu este un brand romanesc, infiintat de designerul si artista vizionara cu acelasi nume. Cu o cariera de peste doua decenii, a influentat semnificativ scenele de moda si arta din Romania prin creatii care exprima austeritatea cromatica, inovatia eleganta si texturile surprinzatoare juxtapuse.
Fondat in Republica Moldova, brandul Katea Gri este cunoscut pentru siluete feminine si un simt al cool-ului, aparent nestudiat.
Fiecare piesa este proiectata meticulos, cu atentie la detalii si durabilitate, fiecare colectie poate deveni atemporala in orice garderoba. Fondatoarea brandului spera ca purtatoarele Katea Gri sa se simta puternice, emancipate si sa se regaseasca intr-un brand care le ajuta sa se imbrace pentru cine sunt.
Unul dintre cele mai cool branduri romanesti ale momentului, ALMAZ, a fost fondat de designerul Andra Olaru in 2014, la scurt timp dupa ce a absolvit Institutul Marangoni de la Milano.
Brandul ALMAZ incurajeaza femeile sa creada in propria frumusete si sa exprime cine sunt cu adevarat, sa-si exprime opiniile si sa le poarte cu mandrie. Filosofia brandului calatoreste pe toate continentele si isi lasa amprenta in magazine din cele mai mari orase ale lumii precum Beverly Hills, Hong Kong, Seul, Tel Aviv, Beirut, Viena, Milano, Florenta.
Fondat in 1993, NISSA este unul dintre putinele branduri romanesti longevive din moda care a reusit sa se adapteze la tendinte si sa pastreze totusi un stil elegant si atemporal.
NISSA ofera o gama variata de stiluri, fie pentru tinutele de zi, fie pentru ocazii speciale. Colectiile brandului sunt o referinta pentru doamnele aflate in cautarea unor optiuni versatile. Accentul este pus pe materiale de calitate, siluete clasice si contemporane, ready-to-wear.
Brandul continuă sa evolueze, fiind prezent in capitalele internationale ale modei – New York, Londra si Milano – si in cele 15 magazine din Romania, alaturi de SUA, Irlanda, Anglia, Polonia si Orientul Mijlociu.