Orlando Bloom este noul ambasador Porsche Design. In noua campanie promoveaza si ceasuri de lux si ochelari spectaculosi.
Campania cu care este prezentat Orlando Bloom (48 de ani) ca ambassador Porsche Design e bazata pe life style si include ceasuri de lux, cat si ochelari cu design spectaculos.
„De la prima noastra conversatie, am fost incantat de ideea unui parteneriat”, a spus Bloom intr-o declaratie. „Am simtit imediat ca eu si echipa Porsche Design impartasim o pasiune reciproca pentru un design deosebit si o mentalitate similara. Brandul are un mod unic de a transpune designul inconfundabil si eleganta atemporala a unor simboluri precum Porsche 911 in produse de lifestyle. Acest amestec de estetica inspirata de automobilele sport, mostenire unica si stil de viata exclusivist ma fascineaza cu adevarat. Este interesant sa fac acum parte din aceasta poveste de succes.”
Printre modelele prezentate imbracate de Bloom, despre care se stie ca este un pasionat indelungat de Porsche, se numara ceasul Chronograph 1 – All Black Numbered Edition si ochelarii model P’8478. Ceasul, creat in 1972 de Ferdinand Alexander Porsche si „rafinat” de Porsche Design in 2022, este inspirat de tabloul de bord al modelului Porsche 911, care primeste, de asemenea, un rol principal in campanie. Ceasul continua sa fie fabricat manual in fabrica de ceasuri Porsche din Solothurn, Elvetia.
In ceea ce priveste ochelarii, modelul P’8478 se numara printre alte sase modele de ochelari de soare si de vedere din colectia 2025 de ochelari Porsche Design. Fabricat din titan usor si policarbonat rezistent la zgarieturi, modelul P’8478 „combina designul inovator cu performanta si durabilitatea maxima”, potrivit marcii.In total, Bloom promoveaza sapte modele de ochelari de soare si ochelari de vedere ai brandului.
Brandul de lifestyle – fondat in 1972 de profesorul Ferdinand Alexander Porsche – este vandut in intreaga lume in magazinele Porsche Design, in departamentele high-end, in magazine specializate si in magazinul online oficial. Bloom, care il inlocuieste pe Patrick Dempsey ca ambasador al marcii Porsche Design, si-a testat nevoia de viteza in filmul de actiune pe marele ecran Gran Turismo. Alte credite recente includ Carnival Row, Needle in a Timestack, The Outpost si Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales.
Olando Bloom are mai multe proiecte cinematografice programate pentru lansare in viitorul apropiat.
„Red Right Hand”, un thriller in care Bloom interpreteaza rolul lui Cash, un barbat care se intoarce in orasul sau natal si se confrunta cu o retea criminala locala.
The Cut” in care Bloom joaca rolul unui boxer retras care devine obsedat de revenirea in ring, chiar si cu riscul propriei vieti. Pentru acest rol, actorul a trecut printr-o transformare fizica semnificativa, pierzand aproximativ 16 kilograme. Filmul a avut premiera la Festivalul International de Film de la Toronto in 2024 si urmeaza sa fie lansat in cinematografe in cursul acestui an.
Exista discutii despre revenirea lui Orlando Bloom in rolul lui Legolas intr-un nou proiect legat de universul „Stapanul Inelelor”, intitulat „The Lord othe Rings: The Hunf Gollum”, regizat de Andy Serkis si programat pentru lansare in 2026.