Beyonce lanseaza a doua colectie cu Levi’s si recreeaza o reclama iconica din 1991. In curand va demara The Cowboy Carter Tour, cu concerte la Londra si Paris.

Dupa ce a castigat cel mai important premiu muzical al anului — Albumul Anului la Premiile Grammy 2025 —, Beyonce revine la colaborarea cu brandul Levi’s printr-un nou capitol al campaniei “Reimagine”, intitulat “Pool Hall”.
Proiectul aduce un omagiu unei reclame iconice din 1991, reinterpretata acum prin stilul specific artistei. Pe fundal se aude piesa „Levii’s Jeans”, colaborarea artistei cu Post Malone care se afla pe albumul Cowboy Carter, premiat la Grammy.
In reclama, Beyonce poarta un look complet din denim, jucand biliard impotriva actorului Timothy Olyphant.
Campania isi propune sa transforme denimul “intr-un simbol al fortei feminine”.



Campania „Pool Hall” marcheaza o continuare a seriei „Reimagine”, initiata de Levi’s cu reinterpretarea reclamei „Launderette” din 1985. Regizat de Melina Matsoukas, cunoscuta pentru colaborarea sa anterioara cu Beyonce la videoclipul „Formation”, spotul aduce in prim-plan ideea ca denimul nu este doar un material vestimentar, ci o atitudine.
Beyonce apare imbracata in modelul Levi’s Ribcage Wide Leg Jeans, o vesta Braided si un Spade Trench Coat, toate piesele subliniind versatilitatea acestui material. Campania incurajeaza fanii sa isi personalizeze tinutele din denim si sa le foloseasca pentru a-si exprima personalitatea.
Desi piesele purtate de Beyonce in reclama nu sunt disponibile pentru achizitie, fiind personalizate de echipa de stilisti a artistei, Levi’s a lansat colectia „Pool Hall”, inspirata din estetica campaniei. Include jachete structurate si jeansi cu croieli largi.
Beyonce a anuntat prima colaborare cu Levi’s in septembrie, iar in acel moment a prezentat si prima campanie, „Chapter 1: Launderette”.
„Sunt onorata sa colaborez cu Levi’s pentru a redefini acest simbol al culturii americane. Denim-ul a fost de multe ori perceput dintr-o perspectiva masculina, iar aceasta campanie isi propune sa il celebreze prin ochii unei femei. Fie ca este vorba de eleganta, putere sau senzualitate, denimul trebuie sa exprime toate aceste laturi”, a declarat Beyonce.
Impactul colaborarii s-a resimtit si pe plan financiar. Lansarea piesei „Levii’s Jeans” in 2024, parte din albumul „Cowboy Carter”, a dus la o crestere de 20% a actiunilor Levi’s. CEO-ul companiei, Michelle Gass, a comentat acest fenomen spunand ca „denimul trece printr-un moment de glorie, iar Levi’s este in centrul acestei renasteri”. Levi’s a profitat de popularitatea piesei si si-a schimbat numele contului de Instagram in „Levii’s”, reflectand astfel titlul melodiei lui Beyonce.
Lansarea campaniei vine la scurt timp dupa anuntul turneului „Rodeo Chitlin’ Circuit” al lui Beyonce, care incepe pe 28 aprilie in Los Angeles. Este un turneu sustinut exclusiv pe stadioane — al cincilea din cariera lui Beyonce desfasurat la o asemenea magnitudine — si va include showuri la Londra si Paris in luna iunie.
Lansat pe 29 martie 2024, „Cowboy Carter” reprezinta o incursiune in genul country, o revenire la radacinile texane ale artistei dar si o dorinta acerba de a evidentia contributiile afro-americanilor la istoria muzicala si culturala americana.

Albumul imbina diverse subgenuri specifice zonei sudice a Statelor Unite precum zydeco, rock and roll, folk, rhythm and blues, pop, soul psihedelic, hip-hop si bluegrass. Include colaborari cu artisti precum Willie Jones si Mamii dar si reinterpretari ale unor piese clasice.
In prima zi de la lansare, a acumulat peste 76 de milioane de ascultari pe Spotify, devenind cel mai mare debut al anului pentru un album country si cel mai mare debut pentru un album al unei femei de culoare. In SUA, a debutat pe primul loc in Billboard 200, cu 407.000 de unitati echivalente vandute, o performanta care a transformat-o pe Beyoncé in prima femeie — si al doilea artist in general — care isi lanseaza primele opt albume direct pe locul intai in clasamentele americane.
De asemenea, „Cowboy Carter” a devenit primul album al unei femei de culoare care a ajuns pe primul loc in topul Top Country Albums. De altfel, discul a stabilit numeroase recorduri de acest tip, inclusiv cu single-ul principal, „Texas Hold ‘Em” care a devenit rapid un hit, ajungand pe primul loc atat in Billboard Hot 100, cat si in Hot Country Songs.
Alte piese notabile includ „16 Carriages” si „II Most Wanted”, ultima fiind o colaborare cu Miley Cyrus, care a castigat duminica noapte premiul Grammy pentru cea mai buna interpretare country in duet.
Impactul cultural al albumului a fost semnificativ, declansand noi tendinte in moda si cresteri ale vanzarilor de imbracaminte in stilul western. Potrivit revistei potrivit Vogue,”Cowboy Carter” a contribuit la transformarea esteticii cowboy dintr-o caricatura intr-un element esential al garderobei moderne. De asemenea, albumul a stimulat discutii culturale despre locul muzicienilor de culoare in genul country si a sporit popularitatea culturii western.
Desi nu era anuntat, turneul Cowboy Carter a fost promovat in ziua de Craciun a anului trecut cand artista a sustinut un show memorabil in cadrul NFL 2024 Christmas Day Halftime Show, in pauza unui meci de fotbal american transmis pe Netflix. Prestatia a avut peste 50 de milioane de telespectatori. La vremea respectiva se zvonea ca urmeaza anuntul unui turneu.