Trend in beauty: Skintertainment – cand rutina de beauty devine divertisment. Ce produse avem in Romania din acest trend.

A aparut un nou trend in industria beauty – skintertainment – care combina ingrijirea pielii (skincare) cu divertismentul (entertainment), oferind o experienta placuta si interactiva utilizatorilor.
Caracteristicile principale ale acestui trend includ: produse cu design jucaus, culori vii, ambalaje interactive si formule inovatoare (geluri care se transforma in spuma, masti care isi schimba culoarea etc.), o experienta multisenzoriala adica mirosuri placute, texturi neobisnuite si efecte vizuale atractive care fac utilizarea produselor mai distractiva.
Trendul este inspirat din cultura pop si social media si include colaborari cu branduri populare, desene animate, personaje din filme si tendinte virale de pe TikTok sau Instagram.
Pentru ca multi dintre utilizatorii din target sunt obisnuiti cu jocurile pe computer sau playstation esunt integrate gamificarea si interactivitatea, adica produse care implica utilizatorii intr-un mod activ, cum ar fi masti peel-off colorate, seruri care „buleaza” pe piele sau dispozitive de ingrijire cu lumini LED.
In acest tren focusul este pe experienta, nu doar pe rezultate , iar pe langa beneficii pentru piele, produsele skintertainment ofera si un moment de relaxare, joaca sau uimire.
Acest trend este popular mai ales in randul Generatiei Z, care cauta produse distractive si „Instagramabile” in rutina de ingrijire a pielii.
Extinzandu-se dincolo de simpla vanzare de produse, brandurile de frumusete urmaresc acum sa distreze clientii prin experiente captivante, continut atractiv, designuri jucause si colaborari neasteptate.
De exemplu, in Statele Unite, Elf Cosmetics se vede acum ca fiind „mai mult o companie de divertisment” decat un brand traditional de frumusete, potrivit Ancella Thomas-Evans, director de marketing international. In octombrie 2024, Elf a lansat Get Ready with Music, un album cu 13 piese cu artisti globali, care celebreaza exprimarea de sine prin imbinarea frumusetii si a muzicii.
Mai multe branduri adopta trendul skintertainment, combinand ingrijirea pielii cu elemente distractive si inovatoare. Printre cele mai populare sunt Dr.Jart+ (cunoscut pentru mastile sale colorate si inovatoare, cum ar fi Shake & Shot, care vin intr-un ambalaj jucaus cu un capac in forma de fata si trebuie mixate inainte de aplicare)sau Glow Recipe – brand K-beauty renumit pentru produsele sale inspirate de fructe, cu texturi si mirosuri delicioase, precum Watermelon Glow Sleeping Mask. Le gasiti pe notion.
Puteti gasi online si brandul TonyMoly, brand coreean cu ambalaje adorabile (masti de fata in forma de panda, creme in borcanele in forma de rosie sau piersica) si formule distractive cu care sigur veti bucura o adolescenta. Il gasiti in Douglas.


In acelasi trend mai exista Milk Makeup , cosmetice si produse de skincare in ambalaje cool, cu formule usor de aplicat direct din stick, perfecte pentru un stil de viata activ sau Laneige – in special cu Lip Sleeping Mask, un balsam colorat, hidratant, cu arome fructate, care ofera o experienta senzoriala placuta (este pe Sephora).
Din aceeasi categorie, dar cu o alta executie, aplicatia Your Best Elf (pentru o gama care se gaseste doar in Statele Unite) ofera utilizatorilor jocuri in care pot explora produsele brandului impreuna cu activitati precum meditatii ghidate, exercitii de intindere exercitii de stretching si un joc interactiv de paint-by-numbers.
Daca vreti sa va distrati odata cu rutina zilnica de beauty si sa o ajutati pe fiica dvs sa deprinda o asemenea rutina, cautati dintre produsele de mai sus.