Max demareaza aniversarea a 30 de ani de “Friends” cu episoade preferate, momente taiate la montaj si difuzate in premiera, o emisiune de tip concurs si o experienta intinsa pe 18 camere si 1.500 de metri patrati.
Platforma de streaming Max lanseaza o campanie ampla pentru a celebra cei 30 de ani de la premiera Friends, include o multime de experiente surprinza, momente taiate la montaj si noi colectii cu episoadele favorite din istoria serialului.
Ca parte a aniversarii, aplicatia Max a fost actualizata cu un nou design, o pagina dedicata Friends si noi colectii cu episoadele si replicile preferate, inclusiv „Chandler Bing, the King of One-Liners (Best of Chandler)’, «How YOU Doin»? (Best of Joey)”, „We Were On A Break (Ross and Rachel Highlights)”, „On Monica’s Menu (Best of Monica)”, „Friendsgiving (Thanksgiving Episodes)”, „Phoebe Buffay, AKA Regina Phalange (Best of Phoebe)”, printre altele.
Pentru a imbunatati experienta telespectatorilor, abonatii Max Ultimate Ad-Free vor putea viziona episoadele lor preferate in 4K UHD cu Dolby Vision si HDR10 pe dispozitivele acceptate.
Aniversarea de 30 de ani a serialului Friends marcheaza o borna importanta in istoria televiziunii, aducand un val de nostalgie pentru fanii din intreaga lume.
Lansat in 1994, acest serial iconic a redefinit genul sitcomurilor si a cucerit sute de milioane de telespectatori cu povestea celor sase prieteni din New York. Dupa trei decenii, “Friends” ramane la fel de relevant, fiind iubit de generatii vechi si noi deopotriva.
Pentru celebrarea celor trei decenii de la premiera sezonului 1, au fost planificate expozitii tematice, colaborari cu branduri pentru a crea obiecte si colectii inspirate de personajele si momentele preferate, experiente imersive si o emisiune de tip concurs care va fi disponibila pe Max.
Tot pe Max, pagina colectiei Friends include continut bonus cu “featurettes”, inclusiv “Friends From The Start”, in care echipa de creatie discuta despre dezvoltarea si distributia Friends si provocarile pe care le-au intampinat in primii ani. Veti putea urmari si “When Friends Became Family”, care aprofundeaza inspiratia din culisele cele mai iconice episoade si momente ale serialului, dar si “The Legacy of Friends”, in care echipa de creatie discuta despre decizia de a incheia Friends si influenta pe care a avut-o ulterior asupra culturii de masa.
Luna viitoare incep filmarile pentru “Fast Friends”, o emisiune de tip concurs ce va fi lansata pe Max in curand.
Concursul va avea patru episoade si va fi filmat in cadrul “The Friends Experience: The One” din New York, o experienta imersiva intinsa pe doua etaje, 1.500 de metri patrati si 18 camere pline de nostalgie, activari surprinza si decoruri recreate pentru a permite vizitatorilor sa se pozeze si sa-si creeze propriile meme-uri.
Fanii serialului vor concura in echipe, de la curse prin apartamentul lui Rachel si Monica, la intreceri prin garsoniera lui Joey si Chandler si la o cafea la Central Perk. Scopul este de a le testa cunostintele si pasiunea pentru serial, in timp ce recreeaza momentele preferate din serial. Vor exista probe de tip trivia, puzzle si jocuri, la final castigatorii vor fi desemnati cei mai mari fani Friends.
In afara New York-ului, “The Friends Experience” a fost deschisa deja intr-un spatiu permanent la Londra si va disponibila in curand si in Las Vegas. Pana acum a fost plimbata prin 25 de orase din opt tari, turneul va continua in curand in jurul lumii.
Fanii seriei sunt provocati zilele acestea sa se transforme in colectionari si sa achizitioneze obiecte iconice de pe platoul de filmare.
Warner Bros. Television si Julien’s Auctions au organizat o licitatie cu peste 100 de costume, obiecte de recuzita si scenarii, alaturi de o reproducere a celebrei canapele din Central Perk.
Printre obiectele scoase la vanzare se numara costume purtate de actori si de unele dintre celebrele vedete invitate ale serialului, precum si reproduceri ale unor obiecte de recuzita precum „Trofeul Cupei Geller” si bannerul „NU este baiat!”. Fiecare obiect este insotit de un „Certificat de autenticitate” original emis de Warner Bros. Discovery Global Archives & Preservation Services, detalii despre licitatie aici.
„Friends”, care a avut premiera pe NBC pe 22 septembrie 1994, i-a avut ca protagonisti pe Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry si David Schwimmer.
Creat de David Crane si Marta Kauffman, Friends a fost difuzat timp de 10 sezoane pe NBC, din 1994 pana in 2004. Serialul a fost nominalizat la 62 de premii Primetime Emmy, castigand premiul pentru cel mai bun serial de comedie in 2002, pentru al optulea sezon.
Pasiunea pentru Friends s-a construit in timp, pe masura ce actorii din serial au reusit sa se indeparteze de rolurile care i-au facut celebri, dar nu au reusit sa creeze niciun alt fenomen de aceeasi amploare.