Skip to content

(galerie foto) Balenciaga a lansat o colectie de obiecte ultralux de uz casnic: halate de baie, seturi de vesela, boluri pentru hranirea animalelor de companie, bautura racoritoare sau benzi de scotch cu monograma casei de moda. Preturile sunt intre 500 si 7000 de euro.

Casa de moda Balenciaga a anuntat recent lansarea liniei „Balenciaga Objects”, o gama de obiecte de colectie in editie limitata care include halate de baie, prosoape, articole pentru casa, articole pentru animale de companie, vesela, mobilier personalizat, parfumuri sau glajerie.

In ultimii ani, brandul creat de geniul Cristobal Balenciaga in 1919 a fost reinventat si nu mai include niciun element din ADN-ul original al casei de moda spaniole care era considerata una dintre cele mai importante ale secolului trecut.

Designerul Demna Gvasalia a reusit sa creeze tinute Balenciaga care imita cele mai banale haine posibile, prezentate in campanii de promovare total opuse tendintelor din zona produselor de lux, iar noua extensie a brandului pare sa fie o continuare a ideii ca luxul tine de brand si nu de idee.

Noua colectie include articole de decor pentru casa, inclusiv un ceainic si diferite farfurii din ceramica, create in asociere cu Ginori 1735, unul dintre cei mai vechi producatori de portelanuri italiene. 

Puteti achizitiona si un covor de baie, un prosop si un pres de usa decorate cu logourile Balenciaga Hotel & Resorts, seturi de pahare de vin si sampanie sau un set de vesela cu imprimat cu monograma brandului.

Colectia este disponibila deja pe site-ul balenciaga.com si promite sa satisfaca toate preferintele fanilor casei de moda cu sediul in Paris: de la articole de imbracaminte pentru animale de companie – inclusiv zgarzi si boluri de hranire ale patrupezilor – pana la mobilier personalizat, vase de depozitat si servit mancarea sau scotch cu logo-ul Balenciaga.

Lansarea colectiei a fost aleasa in mod special pentru a fi daruita in perioada sarbatorilor.

Printre obiectele de mari dimensiuni se numara si o banca creata din materiale reciclate, parte a unei colaborari cu Tejo Remy, un artist si designer de produse olandez ale carui lucrari prezinta adesea elemente de mobilier.

Alaturi de diversele obiecte, noua colectie include si doua perechi de pantofi sport dar si miniaturi din sticla ale celor mai cunoscute incaltaminte Balenciaga: adidasii „Triple S”, pantofii cu toc in stil cutit. Acestea din urma sunt ornamente pictate manual care pot fi atarnate in brandul de Craciun.

Colectia este completata si de o incursiune in domeniul parfumeriei prin cel mai recent parfum al casei disponibil sub forma de sapun, cu tot cu trusa de calatorie. Parfumul poate fi achizitionat si sub forma unui dispozitiv pentru improspatarea dulapurilor sau a comodei si conuri de tamaie pentru un arzator in forma de iepure.

Fotografiile care promoveaza noile produse au fost realizate de Gabriele Galimberti si evoca seria „Toy Stories” a acestuia. Conceptul a fost descris ca o „explorare a ceea ce oamenii colectioneaza si primesc drept cadou”.

Citește în continuare