BEAUTY 2.0: Frumusetea asistata de tehnologie in 6 inovatii la care nu ne-am fi gandit
Tehnologia ofera frumusetii un makeover. Poate ca nu ar trebui sa ne mire – traim, totusi, in era digitala si a stiintei, cand totul se traduce prin 2.0. Un lucru e cert: toate acestea ne fac viata mai usoara. Si vazand cat de repede evolueaza lucrurile, incepem sa credem tot mai mult ca mai este doar un mic pas pana sa ajungem sa fim machiate si coafate de roboti.
Tehnologia imbratiseaza (si mai mult) frumusetea
Desi relevante, recenziile vloggerilor nu compenseaza intotdeauna ideea de a putea vedea cum ar arata un produs pe propria persoana. Cei de la L’Oréal au dorit sa schimbe acest lucru prin crearea Make-Up Genius – o aplicatie iOS care le permite utilizatorilor sa isi scaneze fata si sa aplice make-up-ul din catalogul lor inainte de a cumpara anumite produse. Gasiti aplicatia aici
Lancôme foloseste la randu-i, realitatea augmentata prin intermediul campaniei Shade Founder (gaseste-ti nuanta)pentru a oferi o recomandare precisa a nuantei de fond pentru consumator la punctul de vanzare. Pana la sfarsitul anului 2019, tehnologia va fi disponibila la 1.000 de puncte de vanzare Lancôme la nivel global.
Skincare asistat de tehnologie
Un avantaj pe care il avem atunci cand mergem la cumparaturi in magazine il reprezinta shoppingul asistat si sfaturile, respectiv indrumarile pe care le primim de la specialistii anumitor branduri. Timpul nu ne permite insa de fiecare data sa luam la pas magazinele, asa ca marile companii au gasit solutii si pentru aceasta problema.
Una din ele este oferita de cei de la Vichy, prin intermediul suportului online de diagnostic al tipului de piele. Tot ce trebuie sa facem este sa incarcam o fotografie pe platforma lor, sa completam un chestionar, ca mai apoi, sa primim recomandari de produse specifice tipului nostru de ten. Si cei de la The Body Shopofera o alternativa similara celor de la Vichy, insa se rezuma la un chestionar cuprinzator care dureaza in jur de 5 minute.
Nici cei de la Roche Posay nu se dau la o parte cand vine vorba de tehnologie. Acestia au lansat Effaclar Spotscan de La Roche Posay, o aplicatie care foloseste realitatea augmentata si ofera date pentru a analiza pielea predispusa la acnee, apoi prezinta sfaturi si recomandari despre produse.
Revolutia ingrijirii parului
Sub sloganul „Limitless Beauty” pentru prezentarile sale, realitatea augmentata (AI) a fost parte integranta a multor inovatii ale companiei L’Oreal. Printre acestea s-a numarat debutul consilierului sau virtual pentru par, creat impreuna cu ModiFace, companie de realitate augmentata si de inteligenta artificiala. Consilierul virtual pentru par le permite utilizatorilor sa incerce culorile parului printr-un ecran si sa asculte sfaturi profesionale pentru par de la experti. Gasiti aplicatia aici.