O noua colectie de bijuterii abstracte celebreaza oamenii cu dizabilitati de auz.
O noua colaborare intre un brand de haine si accesorii din New York si un model transformat in activist celebreaza oamenii cu deficiente de auz. Impreuna au lansat o colectie care omagiaza „Luna Nationala a Istoriei Surzilor” si frumusetea oamenilor care poarta aparate de auz.
Colectia a fost gandita de Chella Man, un model, actor si activist care a avut probleme cu auzul de la varsta de 4 ani.
La varsta de 12 ani, Chella a primit primul implant cohlear iar experientele pe care le-a trait de atunci l-au provocat deseori in ascunderea aparatului auditiv, in special in lumea modei.
Chella Man, in varsta de 22 de ani, se declara artist, activist, autor si actor. Se identifica drept surd, transsexual, evreu si chinez. De-a lungul timpului a tinut discursuri publice despre intersectia dintre arta, dizabilitate, homosexualitate, rasa si vindecare. A lansat o linie de haine in colaborare cu Opening Ceremony si a fost distribuit ca supererou in universul DC in rolul lui Titan si va lansa o carte numita „Continuum” pe 1 iunie.
Scopul lui Chella este sa invinga limitele care par impuse de dizabilitatea pe care o are: „Nu am avut niciodata control asupra modului in care aratau aparatele de auz pe care le purtam. Niciodata nu le identificam cu mine, nu puteam sa am nicio parere legat de felul cum aratau. Si chiar si astazi, cand sunt la sedinte foto, stilistii nu stiu cum sa acopere zona urechii.”
Impreuna cu brandul Private Policy a creat o colectie de accesorii si bijuterii din metal placat cu aur, fiecare fiind menite sa decoreze zona urechii.
Bijuteriile abstracte au fost create de Chella Man impreuna cu designerii Siying Qu si Haoran Li pe care i-a intalnit in timpul New York Fashion Week de anul trecut. Cerceii costa intre 330 si 620 de dolari si atrag atentia intr-un mod spectaculos asupra zonei unde este asezat aparatul auditiv.
Man declara ca isi doreste sa celebreze „frumusetea deficientei de auz”. Bijuteriile au fost puse in vanzare aici, 50% din profituri vor fi donate Centrului de Resurse pentru oamenii LGBT surzi.
Campania a fost filmata sub apa si include alte doua modele din comunitatea celor cu deficiente de auz care poarta bijuteriile si folosesc limbajul semnelor pentru a reda versurile unei poezii emotionante.
Man a declarat ca „e un simbol pentru incurajarea oamenilor sa inteleaga comunitatea surzilor mai bine si sa se educe in aceasta privinta”.