Skip to content

(galerie foto )Burberry a deschis un pop-up store spectaculos si o cafenea pe insula Jeju din Coreea de Sud. Este o sculptura futurista care se camufleaza in mijlocul naturii printr-un invelis din oglinzi.

Prima experienta imersiva dezvoltata de brandul Burberry este o instalatie sculpturala de tip pop-up store care a fost gandita pentru a se imbina cu peisajul natural de pe insula Jeju din Coreea de Sud. 

Intreaga experienta face parte dintr-o actiune ampla prin care sunt conectate mai multe magazine de tip pop-up din intreaga lume, designul acestora are ca referinta siluetele create de imbracamintea Burberry si propun transcederea limitelor dintre natura si tehnologie, interior si exterior, real si imaginar. 

Brandului i-a fost mereu atribuit un caracter de pionierat, ceea ce se poate observa si in tinutele gandite de fondatorul brandului, Thomas Burberry, care a creat gabardina, un material textil din lana care a facilitat accesul la hainele usoare si durabile pentru vremea rece.

In Coreea de Sud, Burberry a construit o sculptura care aminteste de piramidele egiptene, cu o suprafata care oglindeste peisajul inconjurator si creeaza un spatiu efemer si futuristic, conectat profund cu natura. Relieful montan al insulei este reinterpretat intr-un stil post-modern iar structura construita este sculptata prin contururi arhitecturale topografice, inspirate de harti. Invelisul reflecta lumina si dezvaluie ansamblul natural de la poalele muntelui Halla, imbinandu-se cu imprejurimile si oferind o vedere ampla asupra muntelui Sanbangsan. Vizitatorii pot admira peisajul inedit printr-o platforma construita in cel mai inalt punct al sculpturii. 

Experienta gandita de Burberry continua in interiorul structurii unde vizitatorii se bucura de un spatiu inovator in care lumea digitala si cea fizica se imbina. Intr-una dintre camere, publicul poate lua parte la o experienta imersiva oferita de filme ale artistilor Maotik, Cao Yuxi, Lia Jiayu. Bineinteles ca exista si un magazin cu optiunea de a cumpara cele mai recente jachete, paltoane si trench-uri Burberry.

Pe langa toate acestea, brandul a gandit si o experienta de socializare in parteneriat cu TikTok pentru a pastra conexiunea cu tehnologia si comunitatile din intreaga lume. Vizitatorii pot scana un cod QR special prin TikTok pentru a activa filtre de Realitate Augmentata.

Pentru a completa experienta, Burberry a deschis Thomas’s Cafe, prima cafenea a brandului in zona. Designul interior reflecta o paleta specifica brandului cu bejuri deschise si motive decorative inspirate de regnul animal. Meniul a fost creat de Justin Lee, un chef patiser invitat pentru a crea o gama speciala de bunatati inspirate de natura locala si referinte subtile la linia de imbracaminte recent lansata. 

Odata cu sculptura realizata, Burberry isi propune sa pastreze contactul cu un ONG local, Jeju Olle Foundation, printr-un parteneriat de 5 ani de sprijinire a conservarii patrimoniului natural al insulei. Experienta imersiva creata este alimentata din energie verde, iar amprenta de carbon este neutra, in conformitate cu standardele companiei asupra mediului inconjurator.

Instalatia face parte dintr-o serie Burberry care utilizeaza arta contemporana si noile tehnologii pentru a crea un brand de lifestyle de lux care se va extinde in zona experientelor in hoteluri si restaurante.

In primavara acestui an, Burberry a lansat o experienta de realitate augmentata (AR) prin care permite clientilor sa-si proiecteze propriul buzunar pentru geanta in format 3D. Campania face parte din noua colectie cu tematica marina a sezonului, denumita „In Bloom”.

In plus, brandul britanic a conceput tinute pentru unul dintre cele mai bine vandute jocuri video din China – „Honor of Kings”. Jucatorii pot cumpara hainele, cunoscute sub numele de „skins”, pentru a imbraca personajele preferate.

Citește în continuare