Campanii de moda Prada, Chanel si Louis Vuitton. Benedict Cumberbatch, Sadie Sink si Jennie de la Blackpink sunt ambasadorii noilor colectii pentru primavara 2025.
Desi sezonul rece persista si va continua inca doua luni, marile branduri de moda s-au orientat deja spre primavara si dezvaluie imagini cu noile campanii pentru vreme calda.
Prada, Chanel si Louis Vuitton sunt primele case de moda care incearca sa-si seduca potentialii clienti sa revina la achizitii de lux, dupa un an in care industria modei s-a aflat intr-un mic declin.
Prada mizeaza pe actorii Benedict Cumberbatch sa reprezinte noua initiativa sustenabila din spatele colectiei sale pentru primavara.
Prada colaboreaza pentru a treia oara cu National Geographic CreativeWorks la o serie de patru scurtmetraje documentare, odata cu lansarea campaniei si colectiei sale Re-Nylon 2025. Protagonistii videoclipurilor sunt actorii Benedict Cumberbatch si Sadie Sink.
Colectia Re-Nylon este realizata din deseuri de plastic reciclate, provenite din oceane si de la gropile de gunoi si face parte dintr-un program educational lansat incepand cu 2019 si intitulat Sea Beyond. Este un parteneriat cu Comisia Oceanografica Interguvernamentala a UNESCO pentru a creste gradul de constientizare privind conservarea oceanelor.
Benedict Cumberbatch a vizitat Arhipelagul Lofoten din Norvegia, in interiorul Cercului Polar Arctic, pentru a examina problema critica a poluarii cu plastic in zona. In expeditie a fost insotit de Valentina Gottlieb, actrita si sustinatoare a mediului, si Carl Höjman, expert local.
Anterior, Cumberbatch a pozat pentru campaniile Prada pentru toamna 2023 si Re-Nylon 2024.
Castigator al premiilor BAFTA, Emmy si Laurence Olivier si dublu nominalizat la premiile Oscar si Globurile de Aur, Cumberbatch este unul dintre cei mai buni actori ai generatiei sale, cele mai memorabile rolurile ale sale au fost in „The Power of the Dog”, de Jane Campion si „The Imitation Game”, in rolul lui Alan Turing. In curand il veti vedea in „The Thing With Feathers”, care va avea premiera mondiala la Festivalul de Film Sundance 2025.
La randul ei, Sadie Sink poarta Prada din 2017, de la premiera succesului „Stranger Things”. In 2021 a jucat in trilogia de filme horror „Fear Street”, iar in 2022 in „The Whale” a lui Darren Aronofsky, pentru care a primit o nominalizare la Critics’ Choice Movie Award. In curand o veti vedea in drama post-apocaliptica „O’Dessa”, in regia lui Geremy Jasper.
Pharrell isi continua ascensiunea ca director de creatie Louis Vuitton cu o noua campanie pentru primavara 2025.
Fotografiate de Stef Mitchell, imaginile prezinta un ansamblu de tineri care lucreaza ca diplomati in interiorul sediului UNESCO — o tema comuna cu noua campanie Prada.
In luna iunie anul trecut, Pharrell a organizat defilarea colectiei Louis Vuitton pentru primavara 2025 la Maison de l’UNESCO din Paris. Tinutele sunt inspirate de Mama Pamant, o colaborare cu Air Afrique si un club fictiv de fotbal intitulat LV. Colectia include si geamantane, valize, clutch-uri si cufere, istoria brandului pornind cu astfel de articole de marochinarie.
Paleta de culori a colectiei planuieste sa redea “nuantele tonurilor de piele ale tuturor oamenilor de pe planeta, o specie diversa iluminata de acelasi soare”, au explicat reprezentantii brandului intr-un comunicat de presa. Printre produsele cheie se numara geanta Speedy P9, disponibila in mai multe variante de negru tonal si intr-o serie de nuante fluorescente care arata ca si cum ar fi fost decolorate de soare, precum si noile modele de ochelari de soare Millionaire, inclusiv modelul Millionaire 4.0 care vine cu rame si lentile in ton cu pielea.
Solista Jennie de la Blackpink marcheaza a patra aparitie in campaniile de bijuterii ale brandului Chanel.
Chanel revine cu o noua iteratie a colectiei „Coco Crush” si apeleaza la una dintre cele mai cunoscute ambasadoare ale brandului in randul publicului tanar pentru a o promova: cantareata de K-pop Jennie Kim.
Noua colectie de bijuterii fine cuprinde 26 de modele noi din categorii de produse cheie precum inele, cercei, coliere si bratari. Una dintre piesele-vedeta este setul de colier si cercei Coco Crush, realizate din aur de 18 carate si aur alb cu diamante.
Jennie a aparut in campania „Coco Crush” pentru prima data in 2021 si de atunci a continuat sa apara in noile iteratii din 2022 si 2024 – cu aceasta ultima campanie marcand a patra sa aparitie pentru gama de bijuterii fine Chanel, disponibila incepand de astazi.