Charlize Theron este noul ambasador Dior pentru bijuterii si produse de ingrijire a tenului. Lucreaza de 20 de ani cu Dior si este prima actrita dupa Sharon Stone care reprezinta linia de beauty a brandului.
Dupa o colaborare de 20 de ani, Dior si Charlize Theron anunta un nou parteneriat. Actrita in varsta de 48 de ani devine noul ambasador al liniilor de beauty si al bijuteriilor Dior.
De origine sud-africana, Theron a promovat in ultimile doua decenii cel mai bine vandut parfum Dior — J’Adore. Reclamele in care a aparut au scris istorie, devenind mici scurtmetraje glam care au stabilit tendinte in ceea ce presupune senzualitatea, feminitatea si atitudinea eleganta in publicitate si moda.
Considerata una dintre cele mai frumoase actrite din Hollywood, rolul i se potriveste perfect lui Theron.
„Este emotionant sa incep acest capitol intr-un parteneriat de lunga durata cu Dior. In ultimii 20 de ani, a fost o onoare sa colaborez in mod creativ cu brandul ca imagine a J’adore. Sunt mandra de tot ceea ce am reusit sa cream impreuna si de faptul ca ma alatur Dior pentru a celebra frumusetea bijuteriilor si a ingrijirii pielii. Astept cu nerabdare ceea ce va urma.”, a declarat Theron intr-un comunicat de presa.
Anuntul Dior vine la scurt timp dupa ce au anuntat-o pe cantareata spaniola Rosalia ca imagine a noii campanii pentru geanta Lady Dior.
Theron va fi prima ambasadoare pentru linia de Haute Joaillerie — conceptul Haute Couture redat in lumea bijuteriilor, sunt piese unicat realizate de experti artizani — si va dezvalui in curand noile creatii concepute de Victoire de Castellane, director artistic al Dior Joaillerie.
Anterior, bijuteriile Dior au fost reprezentate de Elizabeth Debicki pentru linia La Rose Dior si Jenna Ortega pentru gama Rose des Vents. La randul ei, Theron a aparut intr-o campanie pentru ceasul Dior VIII lansat in 2011.
Theron va deveni prima actrita care va reprezenta linia de produse de beauty Dior dupa Sharon Stone care a semnat in 2005 un contract de imagine pentru colectiile Capture. Relatia respectiva nu a fost tocmai fericita, Stone a facut comentarii controversate despre un cutremur urias in China, ceea ce a determinat Dior China sa retraga reclamele in care aparea Stone, dar contractul nu s-a incheiat pana in 2012.
Véronique Courtois, directorul general al Parfums Christian Dior, a declarat ca
„Charlize este un membru al familiei noastre care intruchipeaza spiritul Dior pe care il pretuim. Talentul ei rar, angajamentul ei si frumusetea ei venita din alta lume o fac un icon. Ea este, de asemenea, si in asta consta geniul ei, cu adevarat cu picioarele pe pamant. Este o femeie care vorbeste pe limba altor femei si care este placuta de acestea.”
Theron isi va consolida, de asemenea, colaborarea cu brandul detinut de conglomeratul LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) pe teme privind responsabilitatea sociala, in special in ceea ce priveste emanciparea femeilor. Impreuna cu Dior va realiza proiecte pentru fundatia Charlize Theron Africa Outreach Project.
Dincolo de premiul Oscar pe care il are in palmares, imaginea lui Charlize Theron este una dintre cele mai puternice din Hollywood, fiind construita de-a lungul anilor pe campanii de activism legate de interesele personale ale artistei.
Pe langa activismul pe care il face pentru a ajuta femeile din Africa, in 2008, actrita a fost numita Mesager al Pacii al Natiunilor Unite, fiind implicata in mod deosebit in campanii la nivel mondial pentru prevenirea HIV si eliminarea violentei impotriva femeilor.
Proiectul Charlize Africa pe care l-a fondat in 2007 a fost sustinut constant de Dior prin strangerea de fonduri pentru a sprijini o retea de asociatii educationale care lucreaza cu tinerii din tarile din Africa Subsahariana. Din 2020, Dior a contribuit la finantarea burselor pentru programul de burse pentru tineri lideri al organizatiei, prin intermediul initiativei „Chin Up – Dior este alaturi de femei” si prin intermediul unei colectii capsula cu designerul sud-african Thebe Magugu.
Intr-un interviu acordat WWD in 2020, Theron a explicat de ce a simtit nevoia de a se implica in comunitatile respective: “Am crescut in Africa de Sud intr-o perioada in care criza HIV si SIDA puneau stapanire pe tara mea si vedeam cum oamenii din comunitatea mea mureau zilnic. M-a zdruncinat cu adevarat pana in maduva oaselor, asa ca, atunci cand am ajuns intr-un loc in care puteam sa dau inapoi intr-un mod semnificativ, am stiut ca vreau sa fac ceva pentru a ajuta in lupta impotriva HIV si SIDA si, de asemenea, sa investesc in sanatatea si abilitarea urmatoarei generatii.”
Intre timp, Dior va numi in curand succesoarea lui Charlize ca imagine a parfumului J’Adore.
Imediat dupa castigarea Oscarului pentru cea mai buna actrita pentru interpretarea ucigasei in serie Aileen Wuornos in filmul „Monster”, Theron a fost cooptata ca imagine a parfumului J’Adore, devenind primul ambasador international al casei de parfumerie.
Ulterior, ea a aparut intr-o serie de campanii spectaculoase in care a “mers” pe apa, si-a aruncat perlele in Sala Oglinzilor de la Versailles si a interactionat cu avatarurile digitale ale regretatelor Grace Kelly, Marlene Dietrich si Marilyn Monroe. Cea mai memorabila reclama a fost regizata de Jean-Baptiste Mondino, in care ea se indreapta spre camera, in timp ce se dezbraca treptat, renuntand la pantofi, bijuterii si rochia de seara pe care o purta.
De-a lungul timpului, Theron a castigat numeroase premii pentru cariera sa cinematografica. Cele mai importante roluri de pana acum au fost in „Young Adult”, „Prometheus”, „Mad Max: Fury Road”, „Atomic Blonde” si, mai recent, „Fast X”. In 2024, ea va aparea in „The Old Guard 2”.