Skip to content

Galerie foto. Brandul romanesc PERSON-A anunta deschiderea primului showroom si lanseaza cea de-a treia colectii de moda intitulata “Rhythms”.

PERSON-A, unul dintre cele mai noi branduri romanesti, anunta deschiderea primului magazin individual si showroom din Romania, incepand cu 7 noiembrie.

Odata cu deschiderea showroom-ului, la adresa din Intrarea Bitolia 58 veti putea admira atat piese vestimentare din primele colectii, cat si tinute din cea mai recenta colectie a brandului, intitula “Rhythms”.

Brandul are o filosofie interesanta care este redata in noul magazin: “tinute atemporale, care transced trendurile pasagere.”

Pentru a oferi o experienta completa, accesul in magazin se va face pe baza de programare.

“Acest spatiu inglobeaza esenta PERSON-A si reprezinta un pas firesc in calatoria brandului,  in care granitele dintre noi insine si imaginea pe care vrem s-o aratam celorlalti se intrepatrund, oferind o experienta de autodescoperire. Spatiul ofera o atmosfera intima prin nuantele de alb, iar juxtapunerea intre texturile moi si suprafetele dure simbolizeaza dialogul dintre putere si vulnerabilitate, dar si dintre identitatea fixa si fluiditatea personalitatii. De asemenea, un alt element important este reprezentat de oglinzile care reflecta imaginea vizitatorului, marcand astfel ideea de introspectie si dualitate”, a mentionat Daniel Gavrila, designer PERSON-A.

PERSON-A (pronuntat Persona sau Person A) este un brand de haine ce are la baza minimalismul deconstruit invaluit intr-o atmosfera luxurianta. Infiintat in 2023 si nascut dintr-o viziune cinematografica, PERSON-A si-a propus sa cuprinda esenta elegantei contemporane, dar in acelasi timp sa ofere o imagine dezirabila si puternica. Misiunea brandului este sa produca articole vestimentare in numar limitat, construind un stil care transcende tendintele trecatoare.

RHYTHMS, cea de-a treia colectie PERSON-A, este disponibila acum online pe site-ul brandului (person-a.com). 

Inspirata de formele atemporale ale sculpturii contemporane si de liniile simple ale minimalismului, colectia cuprinde 20 de piese vestimentare (rochii, jachete, bustiere, fuste si pantaloni). Paleta de culori a colectiei spune o poveste a contrastelor, iar principalele nuante sunt negru, alb si rosu.

“Cred ca aceasta colectie este in primul rand despre transformare. Decolteurile adanci si taieturile asimetrice sunt echilibrate de linii precise, formand tinute structurate, dar in acelasi timp fluide. De asemenea, nasturii acoperiti aduc un aer glam, in timp ce nasturii aurii servesc drept accente indraznete, iar decupajele de pe maneci si fuste ofera un dinamism aparte, invitand la miscare si libertate“, a mentionat Daniel Gavrila, designer PERSON-A .

Materialele naturale precum crepul, lana virgina, jacquard-ul in carouri, crepul de lana si pielea sunt imbinate cu grija pentru a oferi o experienta senzoriala aparte. Sunt tinute care pot fi purtate cu usurinta atat pe timp de zi, la birou, cat  si in cadrul unor evenimente de seara. 

Calatoria brandului poate fi urmarita pe pagina de Instagram PERSON-A si pe www.person-a.com.

Citește în continuare