Cupa Agentiilor la Karaoke
Incep treptat evenimentele si ne trezim din moleseala la niste festivaluri de film, niste festivaluri culturale si, cu precadere cei din publicitate, la Cupa Agentiilor la Karaoke by Cat Music, careia i se prelungeste perioada de inscriere pana pe 12 septembrie.
Cam la toate evenimentele publicitare, sa faci karaoke mai spre finalul serii era un must, mai ceva ca in Japonia. De asta va provocam cu deadline prelungit sa va inscrieti si sa cantati voi intre voi, si voi alaturi de Smiley, Delia, Elena Gheorghe, Cabron, Voltaj, FreeStay, What’s Up, Mandinga, Giulia si Shift, cu CRBL in postura de moderator.
Atentiune: pana ajungem in 12 ale lunii, va puteti inscrie printr-un formular trimis la [email protected] si achitand o taxa de participare de 200 de euro/echipa. Sunt acceptate cel mult 27 de echipe, in ordinea inscrierii in competitie. Participantii trebuie sa fie obligatoriu angajati sau colaboratori ai respectivei companii si sa nu fie sau sa fi fost candva cantareti profesionisti. Regulamentul complet il aveti aici.
Fiecare agentie va avea o echipa de doi pana la zece oameni (printre care pot invita si un client daca doresc). Echipele participante isi vor crea o identitate muzicala proprie: nume de scena, logo si coperta pentru primul EP al agentiei.
Concertele de karaoke, care o sa aiba loc pe 23-25 septembrie, vor avea 4 probe:
- Proba melodiei echipei – proba vocala pregatita integral dinainte de competitie;
- Proba Cat Music – Echipele participante aleg o piesa dintre 39 de melodii selectate din repertoriul artistilor Cat Music participanti si o vor interpreta alaturi de artistul ales;
- Proba pe un brief live – o provocare trasa la sorti care presupune ca echipa sa inventeze o poveste, pe care apoi o ilustreaza pe scena, interpretand o melodie alaturi de trupa de cover-uri FreeStay;
- Proba Blue Air – adaptarea instructiunilor de siguranta ale unui echipaj de bord la o linie melodica potrivita si la o coregrafie in spiritul unui echipaj Blue Air.
Cat Music va premia cea mai buna reprezentatie si cel mai bun band act cu artisti din portofoliul sau, precum si cea mai buna coperta de album a agentiei. Juriul va desemna Agentia Anului la Karaoke (locurile I, II si III), cea mai curajoasa si cea mai creativa echipa, cel mai bun exemplu de teamwork, cea mai buna prezenta scenica, cele mai ingenioase nume si logo-uri ale echipelor.
In cadrul probei speciale, Blue Air va acorda mai multe bunatati de calatorie celor mai reusite si originale 3 interpretari (premiul I, II si III): bilete roundtrip oriunde vedeti cu ochii (si zboara Blue Air), vouchere pentru bagaj de cala si produse promotionale.
Haideti sa ne intalnim toamna asta ca sa ne cantam si sa ne incantam reciproc de ce voci bune avem (normal ca o sa vrem si noi sa ne bagam in seama cu microfoanele).
Pregatiti-va vocile! Cautam cele mai bune voci din publicitate!