Documentarul Making Of And Just like That e mai bun decat serialul propriu zis. Ce puteti invata din el.
Acum ca s-a incheiat continuarea de la Sex and The city pe nume And Just Like That, HBO Max a lansat si un documentar despre relatiile din spatele primului sezon.
Filmul e o ocazie buna pentru cei din industrie sau cei care aspira la meserii care au legatura cu lumea televiziunii sau a serialelor online sa inteleaga mecanisme din spatele unei asemenea productii.
Documentarul And Just Like That arata in principal doua lucruri importante pentru aceata productie: nivelul controlului – si geniul – lui Michael Patrick King, creatorul serialului, dar si al altor productii ca Merlose Place sau Emily In Paris, dar si nivelul de implicare al actritei Sarah Jessica Parker care e si producator executiv pentru acest nou serial.
Documentarul este atotcuprinzator, acoperind toate aspectele legate de Samantha/Kim Cattrall, includerea de noi personaje si membri ai distributiei, pierderea lui Willie Garson (care a interpretat cel mai bun personaj secundar din Sex and the City, Stanford Blatch) si, bineinteles, mostenirea vestimentara impunatoare a serialului.
Sarah Jessica Parker depoziteaza „arhivele” din dulapul lui Carrie la Garde Robe, un spatiu de depozitare a modei de lux din New York, de „prima clasa”, cu clima controlata. De asemenea, SJP a salvat si a depozitat bucati de mobilier din apartamentul lui Carrie, inclusiv sezlongul ei frecvent de scris/copilit.
Molly Rogers, creatoarea costumelor, a vizitat si cateva depozite cu haine second hand si e foarte spectaculos sa vezi cum se fac probele de costume, cat imput are fiecare actrita la aceste probe si mai ales cat de mult are de spus, inclusiv in aceasta directie, Michael Patrick King.
Sunt doua secvente foarte interesante in aceasta directie: una in care King e numit ucigatorul de palarii, cand ii scoate din costumatie o palarie lui Carrie si Sarah Jesica Parker se supara dar nu poate protesta prea mult; si o alta secventa cand, la probele de costume de la Paris, Molly Rogers il invita sa ramana cand probeaza SJP iar el strategic spune “ vin mai tarziu, acum trebuie sa fie intim ca si cum a intrat in biserica”. In mod similar, el a sfatuit-o pe Rogers sa mentina la minimum palariile de la inmormântarea lui Mr. Big, ingrijorat de un aer My Fair Lady in care ar fi putut fi dusa scena.
Apoi mai sunt chestiuni de finete despre deciziile in actiunile personajelor noi ca sa nu supere publicul fidel. Prima aparitie a lui LTW (Nicole Ari Parker) la masa de brunch in premiera serialului a fost planificata cu grija, strategic. King nu a asezat-o in mod intentionat pe LTW la in „locul liber al Samanthei” pâna când Carrie si Miranda nu au plecat, pentru a nu o distribui pe Parker ca „inlocuitoare” a lui Kim Cattrall. „Nu o inlocuim pe Samantha”, a spus Kristin Davis (Charlotte). „Nu am inlocui-o pe Samantha”. SJP a spus: „Cred ca este tratata foarte frumos si este condimentata foarte delicat.”
Parker si King au stiut ca vor ca Nixon sa regizeze chiar inainte ca ea sa semneze pentru „And Just Like That”… (Ea a continuat sa regizeze episodul sapte, „Diwali.”) „Vazusem piesele pe care le-a facut si stiam ca are asta in ea”, a spus King. Davis a spus ca Nixon i-a dat poate cea mai buna nota de regie din toate timpurile: sa „fie ca o caprioara” când o confrunta pe Miranda despre faptul ca l-a parasit pe Steve pentru Che (Sara Ramirez). „Sunt o persoana care ia foarte rapid deciziile si cred ca acesta este un lucru bun la un regizor”, a impartasit Nixon despre toate deciziile numeroase cu care s-a confruntat pe platou, spunând ca isi propune sa fie „anti-Nancy Reagan – spune doar da”.
Mai este o secventa care arata mult din puterea lui Sarah Jessica Parker in acest serial: merge si vede cum a fost aranjat dulapul de haine din casa lui Carrie si il rearanjeaza meticulos – cerând adaugarea unor teancuri de CD-uri, de exemplu – pentru a se asigura ca arata in mod realist dezordonat si locuit.
Serialul And Just Like That pare ca va avea si un sezon doi din toate detaliile pe care le da echipa pe parcursul documentarului. Noul serial a avut audiente bune pentru ca fanii au fost curiosi sa le vada pe cele care le-au marcat tineretea si, chiar daca au existat multe dezamagiri si comentarii in social media, publicul s-a uitat in continuare.
Luati-va putin peste o ora si uitati-va la acest documentar mai ales daca aveti treaba cu stylingul si va ganditi sa faceti vreodata o meserie legata de cinematografie, televiziune.