(video) „Mona Lisa” lui Da Vinci, „David” al lui Michelangelo si „Fata cu cercel de perla” a lui Vermeer pleaca in vacanta in noua campanie publicitara EasyJet.
Compania britanica EasyJet a lansat o campanie publicitara in care protagonistii sunt personaje din cele mai populare si mai recognoscibile opere de arta din lume. Acestea sunt aduse la viata de actori si reprezentate ca fiind plecate in vacante.
Campania a fost denumita „Get Out There” si consta intr-un montaj publicitar de 30 de secunde prin care se lanseaza, de fapt, noua platforma EasyJet.
Spotul incepe cu vizitatorii de la Muzeul Luvru din Paris care realizeaza ca Mona Lisa, celebrul portret al lui Leonardo da Vinci, a disparut din pictura, lasand un spatiu gol in urma. Continua cu Mona Lisa care isi ofera pasaportul la control in timp ce se indreapta catre un zbor spre Grecia.
In spotul publicitar apar si personaje precum „Fata cu cercel de perla”, celebrul portret realizat de Johannes Vermeer, sculpturile „Ganditorul” a lui Auguste Rodin si „David” a lui Michelangelo.
In imagini, „Ganditorul” este reprezentat stand la o masa si reflectand asupra meniului unui restaurant, iar „Fata cu cercel de perla” leneveste pe o plaja alaturi de o alta femeie. La randul lui, „David” coboara dintr-un avion, pregatit de vacanta, cu ochelari de soare si o camasa inflorata.
In filmulet apar si doi putti in piscina, care se bucura de vacanta. Sunt reprezentati de doi copii mici carora li s-au atasat aripi, fiind inspirati de personajele pictate de catre Peter Paul Rubens.
Reclama prezinta unele din cele mai cunoscute opere de arta ca turisti care si-au luat liber din ramele panzelor sau de pe soclurile din muzee pentru a se bucura de calatorii in destinatii de vacanta.
Campania a fost creata de agentia de publicitate VCCP din Londra si va rula in urmatoarele opt saptamani in teritorii cheie pentru turistii care aleg EasyJet, precum Marea Britanie, Italia, Franta, Elvetia, Germania, Olanda si Portugalia. Pentru spotul video, agentia si compania au ales protagonistii printr-un casting desfasurat in intreaga Europa prin intermediul caruia au cautat actori care sa semene cat mai mult cu personajele din celebrele opere de arta.
Despre spotul publicitar, Gabriella Neudecker, directorul marketing EasyJet, a declarat: „Sunt foarte incantata de felul in care arata imaginile. Suntem incantati sa lansam noua noastra platforma de brand. Am incercat sa redefinim rolul pe care publicitatea il are la EasyJet si am redus-o la principiie fundamentale de marketing. Credem ca este una dintre cele mai memorabile si mai emotionante reclame ale EasyJet.”