Elon Musk, cel mai bogat om din lume, a lansat ieri un parfum numit „Burnt Hair”. Pornit ca o gluma, miliardarul a vandut peste 10.000 de sticle in valoare de 1 milion de euro in cateva ore.
Cel mai bogat om din lume, Elon Musk, a profitat de o noua oportunitate de a valorifica produse ciudate si a lansat un parfum numit „Burnt Hair” despre care spune ca a vandut peste 10.000 de sticle in numai cateva ore.
Povestea parfumului – necunoscut presei si publicului pana ieri – a inceput in urma cu cateva zile cand Musk a postat pe retelele de socializare despre un nou produs pe care intentioneaza sa-l vanda prin compania sa de sapat tuneluri, The Boring Company.
Parfumul se numeste „Burnt Hair” – „Par ars” si promite sa aduca o aroma repulsiva de par ars. Initial, s-a crezut ca Musk face o gluma, pana acum nefiind implicat in industria frumusetii.
De altfel, jurnalistii de la Wall Street Journal considera ca intentia lui Musk era de a face o gluma insa in momentul in care a vazut ca oamenii il iau in serios, a creat o pagina dedicata parfumului „Burnt Hair” cu o imagine relativ banala a unei sticle de parfum imprimata cu numele produsului.
Produsul nu exista momentan insa poate fi pre-comandat si va fi livrat incepand cu prima parte a anului 2023. Jurnalistii care l-au mai intervievat pe Musk considera ca pana atunci va reusi sa creeze un parfum cu aroma „esenta dorintei repugnante”, asa cum promite pe site-ul lui.
Intre timp, miliardarul a incasat peste un milion de dolari din vanzarea celor peste 10.000 de sticle din „Burnt Hair” in numai cateva ore.
The finest fragrance on Earth!https://t.co/ohjWxNX5ZC pic.twitter.com/0J1lmREOBS
— Elon Musk (@elonmusk) October 11, 2022
„Cu un nume ca al meu, intrarea in afacerea parfumurilor era inevitabil – de ce m-am luptat atat de mult timp!?” a intrebat Musk pe Twitter, unde acum se descrie ca un vanzator de parfumuri. Mesajul se refera, bineinteles, la numele „Musk” – mosc, un ingredient folosit deseori in industria parfumurilor.
Anterior, s-a aventurat in producerea unei marci de tequila, lansata in 2020, si o pereche de pantaloni scurti pentru a celebra victoria lui Musk asupra investitorilor care au pariat impotriva producatorului de vehicule electrice, Tesla fiind acum cea mai valoroasa firma de masini din lume.
The Boring Company este o firma de tuneluri evaluata recent la 5,7 miliarde de dolari.
In trecut, a mai vandut „aruncatoare de flacari” cu 500 de dolari per piesa la inceputul anului 2018, strangand 10 milioane de dolari. De asemenea, a vandut si 50.000 de sepci cu logo-ul Boring Company.
Ambitiile lui Musk de-a lungul anilor au variat de la colonizarea planetei Marte pana la crearea unei noi economii energetice durabile, iar in acest proces a construit Tesla, compania de rachete SpaceX si firme mai mici.
Saptamana trecuta, miliardarul a anuntat ca va continua cu oferta sa initiala de 44 de miliarde de dolari de a achizitionata compania Twitter.
Mai jos puteti citi mai multe despre sistemul de tuneluri Hyperloop care ar urma sa revolutioneze industria transporturilor in urmatorii ani.