Emma Raducanu si Pierre Casiraghi, nepotul lui Grace Kelly, sunt noii ambasadori Dior. Luna trecuta, Emma a devenit imaginea brandului Tiffany’s, managerul ei incearca sa o ajute sa castige 20 de milioane de lire sterline intr-un an.
La numai o luna dupa castigarea primului titlu US Open din cariera, Emma Raducanu a fost numita noul ambasador Dior. Tenismena va reprezenta atat colectiile de haine si accesorii ale casei de moda franceze dar si liniile de produse de beauty, machiaj si ingrijire a pielii semnate Dior.
La numai 18 ani, Emma Raducanu a fermecat showbizul american si britanic cu talentul si reusitele ei in tenis dar si prin carisma de care a dat dovada pe covorul rosu la evenimente importante.
Anuntul colaborarii dintre Dior si Raducanu vine la cateva saptamani dupa ce sportiva a aparut la premiera mondiala a noului film James Bond, „No time to die”, purtand o creatie Dior din colectia de vacanta pentru 2022. Rochia a fost creata de atelierul Dior condus de designerul Maria Grazia Chiuri si a fost inclusa in listele celor mai bine imbracate celebritati ale lunii septembrie.
Intr-un interviu acordat publicatiei British Vogue, Raducanu a povestit cat de semnificativa a fost aparitia pe covorul rosu pentru ea: „A fost o experienta cu totul unica sa pot sa port o rochie de genul asta, realizata cu toata magia atelierelor Dio. Broderia minutioasa a fost exceptionala si a fost o onoare sa o port la prima premiera de film la care am fost vreodata.”
Desi in urma cu cateva luni era relativ necunoscuta, succesul britanicei cu origini romanesti a propulsat-o in listele de invitati ale celor mai mediatizate evenimente. Colaborarea cu Dior este a treia intalnire cu lumea modei, dupa gala MET si campania Tiffany’s.
Raducanu a surprins pe toata lumea cand a participat la MET Gala 2021 la numai cateva zile dupa castigarea primului titlu de Grand Slam din cariera, stabilind o multime de recorduri de tipul „cea mai tanara jucatoare care a castigat un titlu”. Pe covorul rosu la cel mai mediatizat eveniment in lumea modei, Raducanu a purtat o tinuta Chanel pe care a accesorizat-o cu bijuterii Tiffany & co.
La cateva zile dupa aparitia pe covorul rosu, Raducanu a anuntat ca a devenit ambasadorul Tiffany & Co, alaturandu-se unor nume precum Beyonce, Jay Z, Tracee Ellis Ross si Anya Taylor-Joy. Contractul semnat cu faimoasa casa de bijuterii de lux a fost estimat la aproape 2 milioane de lire sterline. Colaborarea cu ei era in lucru inca din timpul finalei US Open unde si-a accesorizat costumul de joc cu o pereche de cercei cu perle si diamante care costau 4.500 de lire sterline, un inel de aur alb de 3.275 de lire, un pandantiv cu cruce de 2.750 de lire si o bratara cu diamante de 17.100 de lire sterline, toate fiind create de Tiffany’s.
Raducanu a fost remarcata in urma cu cativa ani de agentia de talente IMG insa de putina vreme este reprezentata direct de presedintele companiei, Max Eisenbud, omul responsabil pentru toate contractele cu sponsori ale Mariei Sharapova. Presa britanica afirma ca Eisenbud planuieste sa o transforme pe Emma intr-o vedeta uriasa si sa repete suma impresionanta pe care a reusit sa o castige Sharapova intr-un an, cu ajutorul lui: 20 de milioane de lire sterline.
Intre timp, intr-o inteligenta campanie de marketing si de promovare a sportului in general, Emma s-a intalnit si cu Ducesa de Cambridge si au schimbat cateva mingi pe teren. Mai jos veti gasi mai multe imagini de la meciul dintre ele si de la premiera „No time to die” unde Raducanu a purtat o rochie Dior.
Nascuta in 2002 in Toronto si crescuta in Londra, intr-o familie formata dintr-un roman si o asiatica, Emma Raducanu a debutat in turneul WTA in luna iunie a acestui an, in cadrul Wimbledon, ca un wild card.
Desi nu era clasata nici macar in primele 300 de jucatoare din lume inaintea Wimbledon (era pe locul 388), a reusit sa ajuna in runda a patra. Doua luni mai tarziu, a devenit prima jucatoare care se califica la single intr-un turneu de tip Open si reuseste sa castige un Grand Slam, invingand-o pe Leylah Fernandez in finala cu 6-4, 6-3. Pentru victoria ei, a trecut de 3 runde de calificari si 7 meciuri, le-a castigat pe toate fara sa piarda vreun set. Printre recordurile stabilite, Raducanu a devenit a doua jucatoare care a castigat US Open din prima aparitie pe tabel (prima fiind Bianca Andreescu in 2019), prima femeie britanica premiata cu mult-doritul trofeu US Open din 1977 si pana astazi (atunci a fost castigat de Virginia Wade). Este si jucatoarea cu cea mai slaba pozitie in clasament care a castigat un Grand Slam in ultimii 12 ani si cea mai tanara campioana de la victoria Mariei Sharapova la Wimbledon in 2004.
Pentru colectiile masculine, Dior l-a anuntat ca ambasador pe Pierre Casiraghi, nepotul lui Grace Kelly si cel mai tanar copil al Printesei Carole de Monaco.
Nascut si crescut in sanul uneia dintre cele mai respectate familii regale ale Europei, Pierre Casiraghi se alatura sotiei sale, Beatrice, care reprezinta casa de moda Dior din luna februarie a acestui an. Ajuns la varsta de 34 de ani, campania Dior nu este primul job de modelling al tanarului descendent al casei Grimaldi, anterior a pozat pentru o colectie Berluti.
Pe langa modelling, Casiraghi este pasionat de sailing, detinand pozitia de vice presedinte al Yacht Club of Monaco si calatorind in jurul lumii pentru a participa in competii din partea echipei Malizia. Ca orice membru al familiilor regale, se preocupa intens si de campanii filantropice si conduce o organizatie de yachting care strange bani pentru copiii saraci din intreaga lume. In 2019, s-a remarcat alaturi de Greta Thunberg pe care a ajutat-o sa calatoreasca pana la adunarea ONU de la New York intr-un vapor eco-friendly.
Stilul lui Pierre Casiraghi este definitia elegantei atemporale prin care a devenit cunoscuta casa de moda franceza. Colaborarea cu Dior a inceput in urma cu mai multe generatii, atat prin bunica Grace Kelly dar si prin mama lui, Printesa Carolina de Monaco, a carei rochie de mireasa a fost creata in atelierele din Paris ale brandului.
Legatura dintre Dior si Casa Grimaldi a inceput in urma cu zeci de ani cand Printesa Grace de Monaco (cunoscuta publicului larg drept Grace Kelly), obisnuia sa poarte Dior atat in viata de zi cu zi dar si in aparitiile oficiale, remarcandu-se in costumul alb in care s-a imbracat cand a anuntat logodna cu Printul Rainier al III-lea. Ulterior, in 1967, a fost printre primii clienti al lui Marc Bohan cand a deschis primul butic Dior Baby din Monaco.
Pentru mama lui Casiraghi, Printesa Caroline de Monaco, Dior a fost cu atat mai special cu cat i-a creat rochia de mireasa purtata la nunta din 1978 cu Phillipe Junot. Sora ei, Printesa Stephanie, a facut chiar si un internship in atelierele de moda din Paris in anii ’80. Cele doua printese erau prezente constant in primul rand la toate defilarile din timpul Saptamanii Modei.
Merita mentionat faptul ca Pierre Casiraghi este al optulea in linia de succesiune la tronul din Monaco. Intre timp, sora lui a fost numita ambasador al casei de moda Chanel.