Skip to content

Hainele, purtatorul de cuvant al unei generatii: cum ii invata Tommy Hilfiger pe tineri sa cumpere responsabil si sustenabil.

Conform rapoartelor de tendinte, noile generatii au o atitudine mult mai relaxata cand vine vorba de vetimentatie. Crescuti de parinti care i-au incurajat sa fie mai liberi in exprimarea parerilor personale, tinerii sunt mult mai vocali si mai atenti la asocierea cu branduri care lupta pentru rezolvarea unor probleme care afecteaza intreaga lume. Fie ca este vorba despre criza climatica, protejarea mediului inconjurator, rasism, fluiditatea genului sau orientarea sexuala, generatiile tinere privesc hainele ca niste purtatori de cuvant pentru propria individualitate si propriile valori.

Echipate cu un catalog variat de unelte digitale – retele de socializare, jocuri, forumuri, aplicatii de stiri – o educatie formala si acces la informatii, noile generatii sunt cele mai educate din istoria omenirii de pana acum.

Peste 75% dintre tineri cred ca ei vor schimba lumea si isi doresc sa se insoteasca de branduri care au o atitudine pozitiva asupra vietii si care sunt orientate spre gasirea si implementarea unor solutii pentru problemele pe care le are lumea. Noile generatii vor sa stie exact cum sunt realizate hainele pe care le poarta, de unde provin, din ce materiale sunt facute si cat de ecologic este procesul de productie.

Atent la nevoile generatiei, Tommy Hilfiger a implementat tehnologia Higg Index Sustainability Profiles pentru a sustine transparenta procesului de productie si impactul asupra mediului. 

Peste 200 de produse din magazinul online Tommy Hilfiger prezinta  informatii bazate pe date ale impactului lor asupra mediului, de la productia tesaturilor la cantitatea de apa utilizata sau nivelul emisiilor de carbon, in felul acesta consumatorul are acces la intreaga „calatorie” a piesei vestimentare pe care o poarta, din momentul realizarii fibrelor de material pana la vanzarea in magazine.

Cu o campanie noua, „Pass The Mic”, in care consumatorul primeste stafeta pentru a duce mai departe misiunea de sustenabilitate a brandului, site-ul magazinului online Tommy Hilfiger trece la next level si include sfaturi esentiale pentru utilizarea produselor intr-un mod durabil si sustenabil. 

Astfel devine foarte la vedere procesul de productie eco-friendly – utilizand inclusiv jeans din bumbac 100% reciclat – iar consumatorii au o serie de recomandari cu ajutorul carora fiecare client sunt parte din efortul pentru un viitor mai sustenabil.

Printre recomandari se numara inlocuirea spalarii cu aerisirea blugilor la soare afara, in fata unui geam sau a unui ventilator, pentru a diminua acumularea de mirosuri sau bacterii. Este recomandata investitia intr-un articol calitativ, creat cu atentie pentru a rezista cat mai mult timp si ideea de a schimba articolele vestimentare cu persoanele apropiate in momentul in care nu le mai porti, pentru a le oferi o noua viata.

Pentru a sustine acest principiu, pe site-ul Tommy Hilfiger puteti cumpara piese din colectia „Sustainable Evolution” care construieste un brand de moda circular. Isi limiteaza amprenta de carbon si de apa, toate materialele utilizate pot fi parte dintr-un cerc sustenabil in care sunt reciclate, reutilizate si transformare in design modern, confortabil si de foarte buna calitate.

Din colectia sustenabila de la Tommy Hilfiger va recomandam, conform colajului de sus, o parca colorata in nuantele semnatura ale brandului, cu guler detasabil – aici, o rochie tip pulover din bumbac organic pur – aici, un pulover supradimensionat cu guler inalt intr-o nuanta superba de verde primar – aici si o geaca cu gluga si puf din poliester reciclat – aici.

Parte din educatia prin fapte, sustinuta, e si colectia dedicata ceor mici: pentru baieti, printre cele mai cool piese vestimentare ale sezonului este jacheta captusita cu logo bold din tesatura ripstop din poliester reciclat – poate fi achizitionata de aici. Jacheta poate fi purtata cu jeansi skinny, confectionati din denim de bumbac, cu aspect decolorat – ii veti gasi pe site-ul Tommy Hilfiger aici.

Pentru fete, recomandam puloverul rib knit cu gulerul usor ridicat, cu steagul Tommy Hilfiger pe piept, este realizat dintr-un amestec de vascoza si poliester reciclat – poate fi cumparat aici. O piesa cu o atitudine pozitiva care le va bucura pe cele mici este hanoracul cu logo metalic in nuantele curcubeului – poate fi cumparat de aici – realizat din amestec de poliester reciclat, cu umeri usor cazuti si guler cu gluga. Oricare dintre aceste doua piese vestimentare poate fi combinata cu o pereche de jeans din denim rigid, cu aspect decolorat si buzunar la spate asimetric – ii veti gasi aici.

Nu este insa singura activare prin care Tommy Hilfiger e parte din evolutia unei generatii active si implicate social.

Sub sloganul „Together we create”, retelele de socializare Tommy Hilfiger au invitat publicul pe o platforma in care aveau optiunea sa creeze noi piese vestimentare utilizand tesaturi ramase din colectiile anterioare. 

Pentru activarea „Together with Local Heroes” au fost oferite servicii gratuite de reparatii in magazine pentru orice articole de imbracaminte din tarile selectate, primele ateliere fiind deschise in Dusseldorf si Hamburg. A fost un parteneriat cu croitori si artisti locali care a creat locuri de munca pentru cei afectati de criza globala a coronavirusului.

Un exemplu perfect despre cum devin brandurile purtatoare ale mesajelor noii generatii este programul „People’s Place”, o initiativa inspirata de primul magazin deschis de designerul Tommy Hilfiger in 1969 in orasul Elmira din statul New York. 

Din colajul de mai sus, paltonul din lana si bumbac reciclat poate fi cumparat de aici iar geaca puffer lucioasa cu umplutura cu puf de aici.

In iulie 2020, brandul american a anuntat ca va investi 15 milioane de dolari in urmatorii 3 ani pentru a sustine reprezentarea oamenilor de culoare din industria modei si sectoarele creative conexe. Programul este dedicat tuturor oamenilor de culoare, fie ca sunt indigeni sau afro-americani. La vremea respectiva, designerul Tommy Hilfiger a declarat: „Vom fi intentionati, neinfricati si neclintiti in actiunile pe care le intreprindem. Vom lupta pentru ceea ce este corect.”

In plus, pentru a sustine filozofia incluziva si diversitatea, in luna august 2020 au lansat primul hijab pentru clientele de religie musulmana. A fost creat din tesatura de jacquard fina, cu o usoara stralucire redata prin utilizarea firelor de lurex care asigura maximum de confort, eleganta si, mai ales, respirabilitate.

In perioada cuprinsa intre iarna si vara anului 2021, brandul a lansat o serie de cursuri online educationale, disponibile gratuit, care acopera probleme sociale care tin de comunitatea LGBTQIA+, sanatatea emotionala sau sustenabilitate.

Cele 5 cursuri au fost concepute de Tommy Hilfiger si lansate pe platforma FutureLearn. Pentru fiecare utilizator a fost creat un spatiu sigur pentru a explora diverse experiente, a-si impartasi visele personale si provocarile unice prin care a trecut. Fiecare curs a fost gandit pentru a echipa participantul cu instrumentele necesare pentru a intelege si a conduce lupta pentru schimbari sociale. Printre acestea au fost tinute si cursuri care demitizeaza stereotipurile legate de imaginea corporala si promoveaza conceptul de neutralitate a corpului. 

Pentru exemplificarea acestor valori va recomandam sectiunea de lenjerie de pe site-ul Tommy Hilfiger, cu piese care vaorizeaza corpul si pun accent pe dezvltarea increderii de sine,

Campania de toamna-iarna 2021/2022 este un punct culminant care imbina toate principiile sustinute de Tommy Hilfiger in ultimii ani.

Din colajul de mai sus, va recomandam puloverul in nuanta „sea steel” din bumbac organic pur – aici, pantalonii drepti cu design cu patrate de tip Prince of Wales – aici si un hanorac alb din fleece din amestec de bumbac organic – aici.

Va invitam sa descoperiti mai multe despre noile colectii Tommy Hilfiger aici, mai jos veti gasi un material despre despre tehnologia materialelor si versatilitatea hainelor care pot fi combinate pe mai multe layere.

In epoca smart shopping-ului iata o serie de reduceri de care puteti beneficia pe site-ul Tommy Hilfiger pentru a beneficia de cea mai buna oferta pentru tinutele preferate. 

Pentru inceput, daca va abonati la newsletterul de pe site, veti avea 10% reducere la prima achizitie. Ulterior, pentru o comanda de peste 250 RON, livrarea este gratuita iar returnarile sunt de asemenea gratuite daca sunati la sucursala companiei de curierat TNT. 

Pentru a va asigura ca veti alege marimile potrivite si veti purta hainele fara alte modificari, exista un ghid foarte detaliat al marimilor hainelor produse de Tommy Hilfiger. Recomandarea este sa comparati fiecare produs tinand cont de umeri, bust, talie, solduri si interiorul piciorului.

Colectiile Tommy Hilfiger sunt disponibile in magazinele selecționate Tommy Hilfiger i pe tommy.com.

Citește în continuare