Heinz a lansat un nou sos maioneza cu usturoi negru in editie limitata. Ca o autoironie la cultura noastra urbana, sosul a fost degustat intr-un eveniment la Balta Vrajitoarelor
Zilele trecute a fost lansat noul sos Heinz – maioneza cu sos de usturoi negru – intr-un context care sa vorbeasca despre neconventional, sa aiba priza la publicul din social media si cu umor pentru cei care se amuza de legendele urbane.
„La Heinz, cautam mereu noi modalitati de a permite consumatorilor sa se bucure de mancarurile pe care le iubesc. Ne bucuram foarte mult ca evenimentul nostru Halloween Vampire Store din padurea Boldu Creteasca a atras atat de multi iubitori de maioneza, dandu-le ocazia sa Incerce noile noastre sortimente In editie limitata!” , a declarat Timo Koch, Trade Marketing Manager la Heinz.
Zeci de invitati au marcat Halloween-ul in mijlocul padurii Boldu-Creteasca, in Balta Vrajitoarelor, unde nu i-au speriat monstri si vampiri, ci le-a incantat papilele gustative cel mai tare sos Heinz, lansat special in editie limitata de Halloween.
Chemati intr-o aventura nocturna, fix de Halloween, pe 31 octombrie, intr-un pop-up shop special creat, invitatii au avut parte de o atmosfera spooky unde au degustat burgeri realizati pe loc cu cel mai delicios sos negru de usturoi, editie limitata Heinz.
Noul sos de maioneza cu usturoi negru Heinz, disponibil in editie limitata, a fost vedeta noptii de Halloween. Lansata de Halloween, dupa multe vraji facute in laboratoarele Heinz, maioneza neagra cu usturoi a fost disponibila in trei ambalaje diferite – schelet, dovleac si vampir.
Bun de te lingi pe degete, noul sos nu numai ca a insotit burgeri deliciosi pe toate gusturile si in toate combinatiile, ci si cei mai inspaimantatori cartofi prajiti vazuti vreodata la lumina lunii. Intreaga atmosfera a pop-up shop-ului de Halloweeen a fost, fireste, tematica, plina de surprize si detalii bizare care au transformat cea mai infricosatoare noapte din an intr-una de neuitat.
“Poate parea simplu sa implementezi o campanie cu un brief international, Insa adevarata provocare consta in adaptarea cerintelor In plan local si personalizarea actiunilor pentru rezultate optime. Tema? Halloween si sosul Heinz Black Garlic Mayo In editie limitata. Task-ul? Comunicarea ocaziei unice de testare a sosului pe parcursul a cateva zile. Rezultatul? Peste 250 de fani Heinz sositi la miezul noptii de Halloween la Pop-up Store-ul din mijlocul padurii, pregatiti pentru a-si pune la Incercare spiritul aventurier si papilele gustative. Cum am reusit? Cu ajutorul unui mix de tactici, bazandu-ne pe comunicarea In doi pasi. O campanie cu 30 de influentatori, lideri de opinie In nisele lor, s-a dovedit a fi piesa de succes In puzzle. Influentatorii au parcurs drumul pana la Balta Vrajitoarelor si au descoperit In exclusivitate sosul Black Garlic Mayo, invitandu-si comunitatile sa participe la aventura Infricosator de delicioasa,” a spus Diana Iordachioaia, Digital Brand Strategist I RAN Communication.
Balta Vrajitoarelor se afla In apropiere de Bucuresti, langa padurea Cernica.
Locul a devenit parte din legenda urbana pentru ca se spune ca aici se intalnesc vrajitoarele din tara de Sanziene, Sfantul Andrei si alte momente in care in legenda populara se spune ca se deschid cerurile.
Chiar si cei care nu se tem de legende si superstitii sunt speriati de loc In sine – Intunecat, apa de o culoare verde Inchis, o balya care nu a secat niciodata.
Autoritatile locale au demonstrat ca balta are numai 1 metru si jumatate adancime si 5 metri lungime, dar locuitorii cred In legenda care arata ca nu ar avea fund si ca orice ai arunca In ea dispare fara urma. Legenda urbana a mers pana la intamplarea amuzanta din 1977, cand dupa cutremur, autoritatile comuniste au aruncat In ea tone de moloz pentru a scapa de ramasitele cladirilor distruse.