Heinz si Absolut au lansat un sos de paste cu vodca dupa o reteta de „Paste alla Vodka”devenita virala pe Tik Tok. Vodca intensifica aromele de rosii, busuioc si parmezan.
Brandurile Heinz si Absolut au colaborat pentru un nou sos de rosii cu vodca lansat in editie limitata si dedicat servirii alaturi de paste. Produsul a fost inspirat de o reteta de „Paste alla Vodka” devenita virala pe TikTok in perioada pandemiei si popularizata in special de top-modelul Gigi Hadid.
Imaginea campaniei a fost inspirata de grafica de afis in stil vintage a companiei Absolut din anii ’80. Primele panouri publicitare au inceput sa apara in Londra si pe platformele de socializare.
Sosul in editie limitata va fi disponibil incepand cu 12 aprilie pentru consumatorii magazinelor Waitrose din Marea Britanie. Campania a fost creata de Wunderman Thompson, una dintre cele mai de succes agentii de marketing si previziuni de tendinte, care activeaza in peste 90 de sectoare economice.
Tad Greenough, unul dintre directorii creativi ai companiei Absolut, a declarat ca ideea sosului a pornit de la o „cerere incredibila din partea consumatorilor pentru «paste alla vodka»”. In acest fel, cele doua companii au semnat un parteneriat pentru a realiza sosul cu vodca.
Principalele ingrediente sunt rosii, busuioc, parmezan si vodca Absolut in stare pura care odata expusa la caldura se evapora, infuzand sosul cu o aroma speciala.
„Aceasta colaborare reuneste la un loc expertiza Heinz in crearea sosurilor cu magia Absolut Vodka de a intensifica si mai mult aroma speciala. Rezultatul este un sos de paste cu rosii si vodca, bogat si cremos, care cu siguranta va satisface orice pofta” au declarat cele doua companii intr-un comunicat de presa comun. Sosul poate fi precomandat si online pe site-ul Heinz.
Cu o expertiza de peste 150 de ani in productia de sosuri de rosii, Heinz este unul dintre principalele si cele mai cunoscute branduri dedicate acestui sector alimentar, cel mai popular si recognoscibil produs fiind ketchup-ul Heinz disponibil in majoritatea supermarketurilor romanesti.
Dincolo de produsele de calitate, compania a fost mereu orientata catre interesele si gusturile consumatorilor, lansand pe piata sosuri si condimente in functie de tendinte. Printre acestea se numara sosuri in editie limitata precum Wasabioli (o combinatie dintre wasabi si sos aioli), Tarchup (sos tartar si ketchup) sau Mayoracha (maioneza si sos sriracha). In acelasi timp, brandul a lansat produse populare in colaborare cu celebritati precum Ed Sheeran sau cu productii televizate precum serialul Netflix „Stranger Things”.