Producatorii James Bond au turnat 30.000 de litri de Coca-Cola pe strada pentru o cascadorie spectaculoasa.
Producatorii noului film din seria James Bond, a carui lansare a fost amanata din nou din cauza pandemiei, au povestit detalii despre una dintre cele mai spectaculoase cascadorii pe care o veti vedea in „No time to die”.
Au folosit 31.797 de litri de Coca-Cola pentru a acoperi o intreaga strada pietruita din Matera, in Italia cu bautura racoritoare care lasa un reziduu lipicios dupa uscare. Aveau nevoie sa transforme suprafata intr-una mai putin alunecoasa pentru a preveni accidentele.
Mai jos puteti urmari cascadoria spectaculoasa.
In secventa in cauza a jucat dublura lui Daniel Craig care trebuia sa aterizeze cu motocicleta de pe o rampa de peste 7 metri inaltime direct pe strada alunecoasa.
Paul Edwards, cascadorul care il dubleaza pe Daniel Craig in secventele periculoase din „No Time to Die”, urma sa zboare in aer de pe o rampa de 7,62 metri inaltime cu o viteza de 95 de kilometri la ora. Ulterior, plana peste un zid si ateriza pe o strada pavata.
Solutia cu acoperirea strazii din Matera cu Coca-Cola a fost propusa de Lee Morrison, seful cascadorilor din noul James Bond care a declarat „M-am obisnuit sa pulverizez Coca-Cola pe suprafete alunecoase de multa vreme. Face lucrurile sa arate mult mai curate dupa si previne accidentele.”
In total, producatorii James Bond au cheltuit aproape 60.000 de euro pe bautura racoritoare. Rezultatul poate fi urmarit in trailerul de mai jos:
In trecut, franciza James Bond a avut parteneriate speciale cu Coca-Cola, a creat o reclama speciala pentru Coke Zero pentru „Quantum of Solace” din 2008 si o sticla personalizata pentru „Skyfall” in 2012.
Pentru reclama din 2008, James Bond se lupta cu baietii rai si alearga dupa o femeie in speranta de a recupera noua sticla de Coke Zero Zero Seven. Muzica a fost asigurata de melodia compusa special de Jack White de la The White Stripes pentru „Quantum of Solace”.
Pentru „Skyfall”, Coca Cola a creat o sticla speciala din aluminiu, in editie limitata si o campanie prin care i-a proovcat pe oamenii dintr-o statie de tren sa-si descopere agentul 007 din interior.
Cu fiecare film nou din franciza James Bond, sunt create noi parteneriate cu branduri care ar putea fi asociate cu agentul 007. Printre acestea se numara Ford, Omega, Heineken, Virgin, Martini, Jack Daniels, Aston Martin, BMW, Tom Ford sau Dunhill.
„No Time to Die” a fost amanat de mai multe ori din cauza pandemiei. Dupa ce au investit peste 250 de milioane de dolari in productie, MGM si Eon isi doresc ca filmul sa fie vazut de cat mai multi oameni pentru a-si recupera investitia.
Initial, „No Time to Die” trebuia sa fie lansat in aprilie 2020 iar Universal Pictures a avut un plan urias de marketing si promovare pentru a crea buzz in jurul productiei. Din cauza izolarii din Europa, China si SUA, lansarea a fost mutata pentru luna noiembrie.
Pandemia pare sa atinga un nou varf in saptamanile acestea, in toata lumea sunt impuse restrictii severe pentru adunarile sociale astfel ca lansarea noului Bond a fost amanata pentru aprilie 2021.
Este ultimul film in care Daniel Craig il joaca pe James Bond si este regizat de Cary Fukunaga. Mai multe detalii puteti afla mai jos.